چهل‌سالگی سرو/ رئیس شورای شهر اردبیل:

شهرداری اردبیل در برپایی نمایشگاه چهل سالگی با تمام توان آماده همکاری است

«جواد انصاری» رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل با تمام توان و ظرفیت در برپایی نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس آماده همکاری است.
کد خبر: ۴۱۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ - 12September 2020

شهرداری اردبیل در برپایی نمایشگاه چهل سالگی با تمام توان آماده همکاری است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز «جواد انصاری» رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با حضور در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل، از روند آماده سازی نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس بازدید کرد.

انصاری در ادامه بازدید با حضور در دفتر مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با مدیر کل حفظ آثار دیدار و گفت‌وگو کرد.

انصاری در این دیدار گفت: شتاب روز افزون در احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل مایه افتخار و دلگرمی جامعه ایثارگران و عموم مردم استان اردبیل است.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل با تمام توان و ظرفیت در برپایی نمایشگاه چهل سالگی آماده همکاری است.

انصاری تأکید کرد: در چهل سالگی دفاع مقدس شورای اسلامی شهر و شهر اردبیل ضمن ارائه تخفیف در مطالبات شهرداری در ایام هفته دفاع مقدس، در فضاسازی محیطی نیز متفاوت از سالهای قبل عمل کرده و با تمام توان فضای شهر را با رنگ و بوی شهدا و دفاع مقدس آذین خواهد کرد.

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این جلسه ضمن ابراز رضایت از همکاری‌های گسترده شورای شهر و شهرداری اردبیل در احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و نیز برپایی نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس، کار برای شهدا را ذخیره آخرت و معامله با آنان دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار