وصیت نامه شهید «مهدی قادریانی»؛

قدر این انقلاب اسلامی و رهبر کبیر را بدانید

شهید «مهدی قادریانی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: از امت شهید پرور خواستارم که قدر این انقلاب اسلامی و رهبر کبیر را بدانید و از رهنمودها و پیام های ایشان استفاده لازم را نموده و در زندگی خود پیاده نمائید تا در زندگی موفق باشید و از دسیسه های شیاطین داخلی و خارجی در امان باشید.
کد خبر: ۴۱۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ - 12September 2020

قدر این انقلاب اسلامی و رهبر کبیر را بدانیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «مهدی قادریانی» در 1348/11/1 در بوشهر دیه به جهان گشود و در تاریخ 1364/12/25 در منطقه فاو به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
همانا اگر شما یاری کنید خدا، خداوند نیز شما را نصرت عطا می کند.

با سلام به یگانه منجی عالم بشریت و نائب بر حقش امام امامت خمینی بت شکن و با سلام و درود به شهیدان صدر اسلام تاکنون و با سلام به رزمندگان کفر ستیز جبهه نور علیه ظلمت و با سلام به امت شهید پرور و همیشه در صحنه سرزمین های ایران. اینجانب «مهدی قادریانی» بنا به وظیفه و تکلیف شرعی خود، خود را موظف به دفاع از میهن اسلامیم.

می دانم یک بسیجی و سرباز امام زمان به سوی دیار عاشقان نور رهسپار شدم و برای خدمت به اسلام وتمامی مستضعفان و برای حمایت از دین مبین اسلام و احکام سعادت بخش قرآن به این دیار عاشقان هجرت نمودم.

ای امت حزب الله و مسئولین مملکتی به عنوان برادر حقیرتان از شما می خواهم که به منافقان کور دل و ایادی استکبار اجازه هیچگونه دسیسه و خرابکاری را ندهید و با جدیت در مقابل این کوردلان تاریخ ایستادگی کنید و ریشه این جنایت کاران را ریشه کن کرده تا بتوانیم به مدد خداوند تمامی دشمنان اسلام را نابود کرده و تمام مستضعان جهان را زند مستکبران آزاد نمائیم انشاءالله.

از امت شهید پرور خواستارم که قدر این انقلاب اسلامی و رهبر کبیر را بدانید و از رهنمودها و پیام های ایشان استفاده لازم را نموده و در زندگی خود پیاده نمائید تا در زندگی موفق باشید و از دسیسه های شیاطین داخلی و خارجی در امان باشید.

و از پدر و مادرم که از سال های متمادی برای من رنج کشیدند و زحمات زیادی را متحمل شدند می خواهم که مرا حلال کنند و با اینکه من آنها را بارهای بار ناراحت و عصبانی کرده ام خواستارم که مرا ببخشید.

ای پدر و مادرم نمی دانم چگونه و با چه زبانی از زحماتتان قدردانی و سپاسگذاری نمایم و نمی دانم چگونه آن همه خلاف هائی که ازم سر زده را جبران کنم.

تنها می دانم که بگویم مرا حلال کنید و از برادران و خواهرانم عذر می خواهم که نتوانستم حق برادری را به درستی در حق ایشان اداء کنم و امیدوارم که مرا حلال کرده و ببخشایند.

بار الها به حرمت خون شهیدان و به حرمت مادران بزرگوار ایشان تمامی گناهان مرا بنده گناهکارت ببخش.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار