مدیر ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین:

حاکمان عرب برای نوکری کاخ سفید مسابقه می دهند/ آل خلیفه ارزان ترین مزدور تل آویو در منطقه است

مدیر دفتر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین اعلام کرد که حاکمان عرب که به دنبال عادی سازی روابط با صهیونیستها هستند بدون حمایت کاخ سفید، طی یک هفته تاج و تخت خود را از دست می دهند.
کد خبر: ۴۱۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ - 13September 2020

حاکمان عرب برای نوکری کاخ سفید مسابقه می دهند/ آل خلیفه ارزان ترین مزدور تل آویو در منطقه استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، این روزها، «خیانت» تبدیل به کلید واژه اصلی توافقنامه میان امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط و در حقیقت برای علنی کردن رسمی روابط پشت پرده میان دو طرف شده است.

در حالی که عربستان سعودی بعد از امارات با گشودن حریم هوایی خود در برابر هواپیما‌های صهیونیست موافقت کرده است مقامات منامه نیز که در تمام زمینه‌ها دنباله رو ریاض هستند همین کار را انجام داده‌اند. همچنین روز جمعه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داد.

این در حالیست که ملت‌های عربی و جریان‌های آزاده در منطقه و در جهان عرب به شدت مخالفت خود را با چنین اقداماتی که به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی منطقه است اعلام کرده‌اند.

«ابراهیم العرادی» مدیر دفتر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در گفت‌وگویی به مسائل پیش آمده واکنش نشان داد که در ادامه‌ می‌خوانید:

شاهد آن بودیم که بعد از آنکه عربستان سعودی حریم هوایی خود را در برابر رژیم صهیونیستی برای رسیدن به ابوظبی باز کرد، بحرین نیز همین اقدام را انجام داد. این کشور همچنین به پیروی از امارات، اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کرده است. به نظر شما چرا مقامات منامه در تمام زمینه‌ها دنباله رو ریاض و ابوظبی هستند؟

حاکمان آل خلیفه هیچگاه از زمانی که استعمار انگلیس آن‌ها را بر ملت بحرین مسلط کرد، تصمیم گیرندگان اصلی در کشور نبوده‌اند. حاکمان آل خلیفه و آل سعود و کسانی که در منطقه خلیج فارس حول محور آن‌ها می‌چرخند برای خدمت کردن به رئیس کاخ سفید با یکدیگر رقابت می‌کنند و مهم نیست که این رقابت چه هزینه‌ای برای آن‌ها داشته باشد حتی اگر شرافت و ارزش و دین خود را بر سر آن بفروشند.

موافقت حاکمان رژیم آل خلیفه با عبور هواپیما‌های دشمن صهیونیستی از حریم هوایی بحرین بخشی از تقسیم نقش در منطقه عربی به صورت عام و منطقه خلیج فارس به صورت خاص است تا تضمینی برای باقی ماندن آن‌ها در قدرت در طول دوره‌های زمانی مختلف محسوب شود. هدف از این اقدام این است که رژیم صهیونیستی در نهایت بتواند بر منطقه تسلط پیدا کند و حاکمان آل خلیفه ارزان‌ترین مزدوران در این نقشه خبیثانه در منطقه به شمار می‌روند.

روند عادی سازی روابط از سوی کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس با دشمن صهیونیستی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما این اقدام با چه اهدافی صورت می‌گیرد؟

هیچ کشور عربی در حوزه خلیج فارس نیست که از عادی سازی روابط مستثنی باشد بلکه تمام این کشور‌ها مجبور هستند این نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدون هیچ استثنایی عملی کنند وگرنه حمایت آمریکا از تاج و تخت خود را تنها طی یک هفته از دست خواهند داد؛ همانطور که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به صورت پی در پی بر آن تاکید کرده است.

در سطوح عملی نیز پایتخت‌های کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس به جز کویت به دنبال عادی سازی روابط هستند، اما زمان اعلام رسمی آن هنوز فرا نرسیده و این زمان را جرد کوشنر داماد ترامپ مشخص خواهد کرد.

واکنش ملت بحرین به موافقت آل خلیفه با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی چگونه خواهد بود؟

ملت بحرین از زمان اجداد خود و از آغاز اشغال قدس شریف تا به امروز هیچگاه دست از حمایت از آرمان فلسطین بر نداشته‌اند و ما شهدا و اسرای زیادی در حمایت از این موضع گیری تقدیم کرده‌ایم. ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین نیز در این روند سهیم بوده و همچنان، اقدامات مختلفی در داخل بحرین با وجود سرکوب نیرو‌های امنیتی برای حمایت از فلسطینی‌ها برگزار می‌کند.

در بیروت، لندن و دیگر پایتخت‌های کشور‌های جهان برنامه‌هایی در حمایت از آرمان فلسطین برگزار کرده‌ایم و هرگز دست از این حمایت تا زمان آزاد سازی وجب به وجب خاک فلسطین از دست رژیم صهیونیستی برنخواهیم داشت.

از زمانی که حاکمان آل خلیفه حاکمیت این کشور را به هر کسی که از راه رسید فروختند، تمام اعتبار خود را نزد ملت بحرین از دست دادند چرا که به نیرو‌های سعودی «سپر جزیره» و نیرو‌های اماراتی اجازه دادند تا بحرین را اشغال کنند و سیاست‌های این کشور را در گرو سیاست‌ها و تصمیم گیری‌های عربستان و امارات قرار دادند. حاکمان این رژیم طغیانگر تبدیل به پلیس کوچکی برای بن سلمان و بن زائد شده‌اند.

به فضل خداوند و هوشیاری ملت بحرین خیانت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی موفقیت آمیز نخواهد بود به ویژه آنکه وظیفه حمایت از آرمان فلسطین و مبارزه با عادی سازی روابط بر گردن یک ملت مشخص، نیست بلکه مسئولیت تمام امت اسلامی محسوب می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار