با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

واکنش کمیسیون امنیت ملی به عادی شدن روابط بحرین با رژیم صهیونیستی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در خصوص سازش رژیم آل خلیفه با اشغالگران صهیونیست صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ - 13September 2020

واکنش کمیسیون امنیت ملی به عادی شدن روابط بحرین با رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی سازش رژیم آل خلیفه با رژیم اشغالگر صهیونیست بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: عواقب هرگونه اقدام تنش‌زای رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس مستقیما متوجه رژیم آل خلیفه و امارات خواهد بود و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی، امنیت بحرین و امارات را بیش از گذشته در معرض تهدید قرار خواهد داد؛ هم پیمانی با رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، نه تنها در بقا و و دوام حیات منحوس رژیم‌های لرزان سلطنتی، دیکتاتور و غیرمردمی موثر نبوده، بلکه روند زوال و اضمهلال آنان را تسریع می‌بخشد.

متن کامل بیانیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بدین شرح است: 

بسمه تعالی

متاسفانه بار دیگر خیانت حکام وابسته و سرسپرده به کاخ سفید و رژیم صهیونیستی ضربه‌ای دیگر بر پیکر خونین فلسطین وارد ساخت.

رژیم وابسته آل خلیفه که تداوم حکومت خود را بر وابستگی کامل به آمریکا و رژیم نژادپرست صهیونیستی می‌داند، گام در مسیری نهاده که جز شکست نتیجه‌ای برایش نخواهد داشت.

اطمینان داریم شادی و سرمستی نشان ملت‌های منطقه به ویژه سران بحرین و امارات از این قبیل اقدامات خائنانه دیری نخواهد پایید. ملت‌های مسلمان اجازه نخواهند داد آرمان فلسطن قربانی انتخابات آمریکا گردد و پاسخ شایسته‌ای به آن خواهند داد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدام خائنانه رژیم آل خلیفه تاکید می‌نماید این قبیل اقدامات روند مبارزات حق‌طلبانه و آزادی خواهانه ملت فلسطین و جوانان مومن مسلمان جهان اسلام را بر علیه اشغالگران صهیونیست تسریع خواهد کرد. سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی به معنای پذیرش این رژیم نزد ملت مسلمان نخواهد بود و جهان اسلام در آینده‌ای نه چندان دور شاهد آزادی فلسطین عزیز و بازگشت آن به پیکره کشورهای اسلامی خواهد بود.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران با صدای بلند اعلام می‌کنم نبرد آزادی فلسطین تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت و سرنوشت محتوم رژیم صهیونیستی نابودی به دست جوانان مؤمن و مسلمان خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران همچنان با دقت مسئله احقاق حقوق ملت فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام پیگیری خواهد کرد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید می‌نماید عواقب هرگونه اقدام تنش‌زای رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس مستقیما متوجه رژیم آل خلیفه و امارات خواهد بود و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی، امنیت بحرین و امارات را بیش از گذشته در معرض تهدید قرار خواهد داد و هم پیمانی با رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، نه تنها در بقا و و دوام حیات منحوس رژیم‌های لرزان سلطنتی، دیکتاتور و غیرمردمی موثر نبوده، بلکه روند زوال و اضمحلال آنان را تسریع می‌بخشد و تهدیدی برای صلح، ثبات و امنیت و هم زیستی کشورهای اسلامی منطقه خواهد بود، که همه عواقب آن بر گردن حکام خائن و جنایتکار یاد شده خواهد بود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار