روایت قربانیان خاموش کودتای ۲۸ مرداد در شهریور منتشر شد

«رجّ رجاء» داستانی جذاب از دهه پنجاه با محوریت کوتای ۲۸ مرداد توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
کد خبر: ۴۱۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ - 13September 2020

روایت قربانیان خاموش کودتای ۲۸ مرداد در شهریور منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «رجّ رجاء» داستان جوانی است که درست صبح کودتای بیست و هشت مرداد پا به جهان می‌گذارد. دوران خوش کودکی‌اش هنوز به نوجوانی نرسیده که خیانت پدر مرحومش خیلی زود دست به گریبان او می‌شود. خداداد و مادرش جورکش این ننگ می‌شوند و آوارۀ خانه‌های استیجاری جنوب شهر...

هنوز دهه دوم زندگی خداداد به آخر نرسیده است که نشان الواط جنوب شهری تهران عقبۀ اسمش مهر می‌شود.

«رجّ رجاء» نمونه زندگی آدم‌هایی است که پیشتر از انقلاب طعمه دست نشانده‌های حکومتی می‌شوند. اما خیلی زود در ورق خوردن روزهای تلخ تاریخ پهلوی، زیر چکمه‌های مخملی دنیاپرستان له می‌شوند.

فضای داستان مربوط به دهه پنجاه است. ترسیم فضای زندگی الوات جنوب شهری تهران، ادبیات دهه‌ای است که چندان آشنای دهه سومی‌ها و بعدی‌هایش نیست؛ اما روانی بیان اصطلاحات و تعابیر، کمی که که پیش می‌رود از مشقت‌اش می‌کاهد.

حالا یک کودتا و کودتاچی هم زمانه بزاید این وسط…؛ اما خون سیاه جریان سیّال رگ‌های ابر قدرتی است که هرگز نباید بایستد.. الباقی اضافات است و بس...»

«رج رجا» داستان قربانیان خاموش کودتای 28 مرداد دهه پنجاه است که به قلم لیلا قربانی در قطع رقعی و 226 صفحه به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (nashreshahidkazemi.ir)  اقدام کنند.

انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها