رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد روش‌های نوین برای ارتباط با جامعه ایثارگری

«سعید اوحدی» با بیان این‌که یکی از آسیب‌های بزرگی که در پی شیوع بیماری کرونا شاهد آن بودیم، دور شدن مسئولان از ایثارگران است، بر ضرورت ایجاد روش‌های نوین برای ارتباط با جامعه ایثارگری تأکید کرد.
کد خبر: ۴۱۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ - 13September 2020

ضرورت ایجاد روش‌های نوین برای ارتباط با جامعه ایثارگریبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز گذشته (شنبه) در جلسه هم‌اندیشی با جمعی از اعضای شبکه معتمدین معین، با تاکید بر اهمیت جایگاه معتمدین معین، اظهار داشت: امام جعفر صادق (ع) می‌فرمایند که اگر گوشه‌ای از نعمات خداوند به سمت شما آمد، مبادا به آن نعمت بی‌تفاوت باشید و شکر آن را به جای نیاورید. مجموعه معتمدین معین هم یکی از نعماتی است که به بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیده است و وظیفه ماست که این نعمت را بشناسیم.

وی افزود: معتمدین معین حلقه واسط و پل ارتباطی بسیار مهمی بین جامعه معزز ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند. ارتباط معتمدین معین با جامعه ایثارگری باعث می‌شود که بتوانند یکی از اجزای کلیدی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

اوحدی ادامه داد: یکی دیگر از رسالت‌هایی که بر دوش معتمدین معین قرار دارد، تبیین و انتقال اهداف و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگری است و در مقابل آن نیز باید مسائل و نقطه نظرات جامعه گران‌قدر ایثارگری به بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل شود.

معاون رییس جمهور موضوع اعتمادسازی در جامعه را از ضروریات امروز کشورمان دانست و گفت: کشور ما تحت ظالمانه‌ترین و بی‌سابقه‌ترین فشارهای استکبار جهانی قرار دارد؛ بنابراین یکی از سرمایه‌های مهمی که در چنین شرایطی می‌تواند باعث موفقیت شود، وجود اعتماد بین مردم و نظام است و استکبار جهانی نیز همین موضوع را مورد هدف قرار داده است و جامعه ایثارگری نیز به عنوان اصیل‌ترین بخش جامعه، هدفی جدی برای این موضوع است؛ لذا در چنین شرایطی است که فعالیت‌های معتمدین معین اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

رییس بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران افزود: یکی از آسیب‌های بزرگی که در پی شیوع بیماری کرونا شاهد آن بودیم، دور شدن مسئولان از ایثارگران است؛ امروز و با چنین وضعیتی، مجموعه‌ای مانند معتمدین معین می‌تواند این خلأ ارتباطی را پر کند و باید در پی روش‌های نوین برای ارتباط با جامعه ایثارگری باشیم.

خاطرنشان می‌شود؛ اعضای شبکه معتمدین معین حاضر در این جلسه نیز به بیان نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار