روحانی در حاشیه نشست سران قوا:

همکاری و هماهنگی سه قوه می تواند به حل مسائل کشور کمک کند

رئیس جمهور گفت: هماهنگی سه قوه می تواند به حل مسائل کشور کمک کند، مجلس و قوه قضائیه در کنار دولت می توانند رافع مشکلات مردم باشند.
کد خبر: ۴۱۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ - 13September 2020

همکاری و هماهنگی سه قوه می تواند به حل مسائل کشور کمک کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در حاشیه نشست سران قوا، اظهار داشت: خوشحالم به عرض مردم برسانم جلسات سران سه قوه بعد از تشکیل مجلس یازدهم امروز برای اولین بار تشکیل شد و راجب مسائل مهم کشور که عمدتاً مسائل اقتصادی بود، بحث کردیم. پیرامون مسئله ارز و اینکه ارز صادراتی غیر نفتی به چه صورت باید به عرصه کشور بازگردد و تامین شود، راجب مسائل نقدینگی کشور و اینکه چه برنامه هایی باید زودتر اجرایی و عملیاتی شود، صحبت شد. برای مساله هدایت نقدینگی که منجر به کاهش تورم می شود هم بحث کردیم.

رئیس جمهور ادامه داد: همچنین در زمینه سرمایه گذاری و رفع موانع تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بحث های خوبی مطرح شد و بنا شد این مباحث را ادامه دهیم.

وی افزود: همواره همکاری و هماهنگی سه قوه می تواند به حل مسائل کشور کمک می کند. بی تردید مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه در کنار دولت می توانند رافع مشکلات مردم باشند، آنهم در شرایط خاصی که امروز ما با آن مواجه هستیم؛ هم شرایط تحریم حداکثری و هم کرونا.

روحانی ادامه داد: بخشی از جلسه به منطقه و مشکلاتی که وجود دارد و توطئه هایی که امریکا و صهیونیسم طراحی کردند اختصاص یافت تا بتوانیم امنیت و ثبات منطقه و تعاملی که در منطقه داریم را پیگیری کنیم. این جلسات ادامه پیدا خواهد کردم و مباحثی که امروز طرح کردیم در جلسات بعدی آنها را به ثمر خواهیم رساند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار