رمان محمد (ص) همزمان با اهانت به ساحت پیامبر به چاپ هشتم

چاپ هشتم رمان محمد (ص) نوشته ابراهیم حسن بیگی از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.
کد خبر: ۴۱۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ - 14September 2020

رمان محمد (ص) همزمان با اهانت به ساحت پیامبر به چاپ هشتمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ابراهیم حسن‌بیگی نویسنده رمان «محمد (ص)» در خصوص تجدید چاپ این رمان اظهار داشت: این کتاب علاوه بر تجدید چاپ تاکنون به زبان‌های انگلیسی، عربی، اسپانیایی، ازبکی و ترکی استانبولی منتشر شده است. چاپ هشتم این کتاب در 288 صفحه از سوی انتشارات مدرسه منتشر شده است.

در روایت این رمان که در 15 بخش تالیف شده است، شخصی یهودی که به عنوان یک دانشمند معرفی می‌شود، از طرف شورای عالی یهود مأمور می‌شود به سمت پیامبر اسلام (ص) رفته و با تظاهر به اسلام آوردن، یا او را کشته یا عقایدش را به چالش بکشد.

وی به سوی پیامبر اکرم (ص) رفته و شرح زندگی و فعالیت‌های او را در ۱۵ گزارش مجزابرای شورای عالی یهودیان ارسال می‌کند، اما پس از ارسال گزارش پانزدهم که در ایام بیماری و رحلت پیامبر اکرم (ص) انجام می‌شود، به شهر خویش باز می‌گردد و حس می‌کند که دچار نوعی فقدان شده و روح خود را اسیر رفتار و پیام و کردار پیامبر اکرم (ص) می‌بیند.

او درمی‌یابد که اتفاقی در درونش رخ داده است؛ به ویژه اینکه متوجه می‌شود که در مدت ارسال این نامه‌ها رئیس وی بر اثر مطالعه این نامه‌ها و آشنایی با کردار و منش پیامبر (ص) به اسلام گرایش پیدا کرده است.

در این روز‌ها که غرب به پیامبر رحمت و مهربانی اهانت کرد، خواندن این کتاب خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها