قاسمیان:

کتابخانه مجلس باید به روی همه جهان باز باشد

رییس کتابخانه، موزه و مرکزاسناد مجلس‌ شورای اسلامی ضمن تشریح اهداف، عملکرد و مسیر راه مجموعه تحت مدیریت خود،گفت: در کتابخانه مجلس شورای اسلامی باید به روی همه جهان باز باشد.
کد خبر: ۴۱۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 14September 2020

کتابخانه مجلس باید به روی همه جهان باز باشدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان در نشست خبری کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس‌ شورای اسلامی از دست اندرکاران فعال این کتابخانه که به گفته وی بالغ بر 110 سال قدمت دارد، تقدیر کرد و گفت: این کتابخانه همواره با یاد استاد عبدالحسین حائری شناخته خواهد شد که ایشان سالیانی مسئول این کتابخانه بودند و این گنجینه را حفظ و تقویت کردند.

وی افزود: ما از زمان ورود به این کتابخانه تلاش داشتیم تا دو سند اصلی و دو هدف مهم را برای خودمان ترسیم کنیم، یکی اساسنامه این کتابخانه است و دیگری شعارهای مجلس انقلابی است که راه خودمان را منطبق با آن ترسیم خواهیم کرد.

رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس‌ شورای اسلامی عنوان کرد: ماده سه اساسنامه مذکور، کتابخانه مجلس را مجموعه ای قرار می دهد که خدمات پارلمانی ارائه دهد، هر زمان در این مجموعه از این اصل پارلمانی غفلت شود از اهداف خود خارج می شویم.

قاسمیان با تاکید بر اینکه مسیر کتابخانه بر اساس چهار شعار اصلی مجلس شورای اسلامی ترسیم شده است، بیان کرد: مردمی سازی، هوشمند سازی، شفاف سازی و کارآمد سازی این چهار شعار اصلی است که به آن توجه خواهیم داشت.

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار