مدیرستاد کانون‌های هنری مساجد لرستان:

طرح سه‌شنبه‌های تکریم در لرستان برگزار می‌شود

محمد ابدالی گفت: طرح «سه‌شنبه‎‏های تکریم» هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت ویژه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 14September 2020

طرح سه شنبه‌های تکریم در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی لرستان، طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با دهه کرامت امسال توسط ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان برگزار و هر هفته از خانواده یک شهید لرستانی تکریم می‎شود.

این طرح با‌ عنوان رویداد محله‌محور با استفاده از ظرفیت خودجوش و با محوریت امام جماعت مسجد در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود. در قالب این طرح تاکنون از خانواده‌های شهیدان «نظرعلی تیموری»، «غلامحسین زارعی‌طولابی»،«یوسف نوری» تکریم شده و این هفته نیز قرار است این هفته نیز با حضور جمعی از مدیران از خانواده شهید علی‌مراد رشنودی تجلیل شود.

محمد ابدالی‎پور مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در این رابطه، اظهار داشت: طرح «سه‌شنبه‎‏های تکریم» هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت ویژه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیوند با شهدا و خانواده‌های آن‌ها برای حرکت در مسیر واقعی و حفظ ارزش‌ها لازم است و این طرح قابلیت اجرایی در بین همه نهادها را دارد، اضافه کرد: هدف از برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با تفکر ازخودگذشتگی است.

ابدالی‎پور با بیان این‌که این طرح موجب تقویت ارتباط با خانواده‌های معظم شهدا شده است، تصریح کرد: در این طرح با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ائمه جماعات به همراه فعالان فرهنگی مساجد با حضور در منزل شهدای منطقه خود، ضمن تکریم خانواده معظم شهدا، وصایای شهدا را نیز بازخوانی می‌کنند، اظهارکرد: طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» به‌همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور قرار است تا پایان هفته دفاع مقدس در هفتم مهر با هدف دلجویی از خانواده معظم شهدا و بزرگداشت ایثارگران در استان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها