رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

نخبگان نیرو‌های مسلح می‌توانند موتور پیشران صنعت کشور باشند

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور گفت: نخبگان و اندیشمندان نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع نه‌تنها در حوزه تولید امنیت و اقتدار برای ایران، بلکه در حوزه‌های غیرنظامی و ساخت قطعات و سامانه‌های گلوگاهی نیز می‌توانند موتور پیشران صنعت کشور باشند.
کد خبر: ۴۱۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ - 14September 2020

با تکیه بر ظرفیت های انباشته ی علمی کشور می­توان از پیچ و خم های اقتصاد عبور کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در بازدید از نمایشگاه نهضت قطعه‌سازی اظهار داشت: این نمایشگاه ارزشمند، کارا، ثمین و مغتنم پس از فرمایشات مقام معظم رهبری با اعضاء دولت و تأکید ایشان بر الگوپذیری از نهضت قطعه‌سازی وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح برپا شد.

وی افزود: این نمایشگاه نشان داد که نخبگان و اندیشمندان نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع نه‌تنها در حوزه تولید امنیت و اقتدار برای ایران اسلامی توانستند موفق عمل کنند، بلکه در حوزه‌های غیرنظامی و ساخت قطعات و سامانه‌های گلوگاهی نیز می‌توانند موتور پیشران صنعت کشور باشند.

حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه پیشرفت‌های دفاعی و نهضت قطعه‌سازی در حوزه دفاعی و در حوزه‌های تجاری ازجمله نفت، نیروگاه، گاز، پتروشیمی، خودرو، ریلی، بهداشت و سلامت، صنعت هوایی، دریایی و ارتباطات و مخابرات با تدابیر و پیگیری‌های مقام معظم رهبری حاصل شده است، گفت: امام خامنه‌ای باور «ما می‌توانیم» را در جوانان مؤمن، دانشمند و انقلابی نهادینه کرد و نخبگان وزارت دفاع با تأسی به این تدابیر و فرامین نورانی مسیر پیشرفت را به خوبی طی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نمایشگاه نهضت قطعه‌سازی را عینیت‌سازی مفهوم «ما می‌توانیم» عنوان کرد و افزود: مسئولان باید بدانند که می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌های انباشته‌ی علمی کشور، مشکلات را رفع و از پیچ و خم‌های اقتصاد عبور کرد.

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده و مصرف تولیدات داخلی خاطرنشان کرد: مسئولان باید از واردات محصولاتی که مشابه داخلی دارد، جداً جلوگیری کنند و با سیاست‌گذاری‌های صحیح و توجه به قدرت درون، تولید صنایع را در راستای رونق و جهش تولید هدایت کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار