نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

دفاع مقدس نماد مظلومیت ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دفاع مقدس نماد مظلومیت ملت ایران است و به همین خاطر نباید فراموش شود.
کد خبر: ۴۱۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ - 14September 2020

دفاع مقدس نماد مظلومیت ملت ایران است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل با بیان مطلب فوق اظهار داشت: دفاع مقدس، محاصره اقتصادی و البته جنگ روانی گسترده و پیچیده آمریکا علیه ایران، سه ظلم اساسی آمریکا علیه ملت ایران است.

امام جمعه اردبیل افزود: ما باید همیشه قدردان مردم باشیم که در تمام این مراحل سخت همیشه پای کار بوده و در کنار رهبری مدبرانه ولایت فقیه با مقاومت و ایستادگی خود دشمن را مأیوس کرده اند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال از بین بردن حاکمیت ملی کشور‌ها و پایمال کردن حق استقلال آن‌هاست، گفت: تنها کشوری که توانسته استقلال و حاکمیت ملی خود را حفظ کند و در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و صهیونیسم ایستادگی کند جمهوری اسلامی ایران است و این به برکت خون شهیدان و مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه سازمان‌های بین المللی عملاً به بازیچه دست آمریکا بدل شده اند و آمریکا با قلدرمآبی حقوق ملت را از بین می‌برد، افزود: تحرکات جدید آمریکا در منطقه و عادی‌سازی روابط برخی از کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی از بین بردن حق مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی است.

آیت الله عاملی تشویق و تهدید کشور‌های اسلامی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دلیلی محکم بر تاثیر «آیپک» بر فرآیند انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا دانست و گفت: ترامپ که در انتخابات پیش رو دستش خالی است، برای جلب نظر و حمایت لابی صهیونیستی پیمانکار اجرای طرح‌ها و ایده‌های اسرائیل در منطقه شده است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از حاکمان کشور‌های اسلامی افزود: آمریکا به بهانه‌های مختلف زیرساخت‌های جهان اسلام را از بین می‌برد و عراق، لیبی و یمن نمونه‌های عینی در این‌خصوص هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها