طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون شوراها نهایی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از بررسی و نهایی شدن طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 15September 2020

طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون شوراها نهایی شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری بررسی و نهایی شد.

وی افزود: مصوبات جلسات قبلی کمیسیون شوراهای مجلس درباره این طرح مرور شده و چکش‌کاری نهایی آن جهت ارجاع به صحن کمیسیون انجام شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در صحن علنی مجلس تعیین تکلیف خواهد شد.

حدادی خاطرنشان کرد: از هفته آینده هم طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در دستورکار کمیسیون امور داخلی و کشور و شوراها قرار می‌گیرد که امیدواریم این طرح هم نهایی شده و بتوانیم انتخابات ۱۴۰۰ را با اصلاحیه‌های صورت گرفته در قانون انتخابات ریاست جمهوری و قانون انتخابات شوراها برگزار کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار