چهل‌سالگی سرو/

آیین رونمایی از آثار رادیویی پاسداشت مقام شهید برگزار شد

آیین رونمایی از آثار رادیویی پاسداشت مقام شهید و تقدیر از برنامه‌سازان منتخب دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ - 16September 2020

آیین رونمایی از آثار رادیویی پاسداشت مقام شهید برگزار شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین رونمایی از آثار رادیویی پاسداشت مقام شهید و تقدیر از برنامه‌سازان منتخب دفاع مقدس ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور «عبدالعلی علی‌عسگری» رئیس سازمان صدا و سیما، «حمیدرضا شاه‌آبادی» معاونت صدای رسانه ملی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» مدیر عامل  خبرگزاری دفاع مقدس و جمعی خانواده شهدا، برنامه‌سازان و هنرمندان صدای رسانه ملی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیر رادیو نمایش در خصوص برنامه‌های این شبکه رادیویی اظهار داشت: از ۹ ماه پیش برنامه رادیو نمایش آغاز به کار کرد و تمرکز خود را روی شهدای کمتر پرداخت شده گذاشت و با دو محوریت هدف خود را دنبال کردیم که علاوه بر شهدای کمتر شناخته شده ۱۲ تن از شهدای شاخص نیز در قالب سریال‌های رادیویی از دی ماه پخش خواهد شد.

وی در ادامه گفت: همچنین روایت‌های زندگی شهدا با عنوان «چهل روایت، چهل شهید» در ایام دفاع مقدس از رادیو تهران و رادیو جوان و رادیو نمایش پخش خواهد شد. علاوه بر این کتاب نمایش‌های رادیویی نیز رونمایی خواهد شد که آینده نزدیک برای ساخت برنامه‌های رادیویی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بخش رونمایی:

همچنبن در این مراسم از کتاب «نمایش‌های دفاع مقدس» با حضور «سردار سید مجید هاشمی‌دانا» و قائم مقام سازمان نشر آثار زنان رونمایی و با حضور سرهنگ سودایی رئیس حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و حمید شاه‌آبادی معاونت رسانه ملی از نشان سلیمانی «سردارمقاومت و رادیو»، رونمایی از برنامه «چهل روایت، چهل شهید» رونمایی شد.

بخش تقدیر:

در این مراسم از کارگردان فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰»، سازندگان برنامه «کوچه کوچه بوی گل»، «اسماعیل براری» پیشکسوت رادیو جبهه، خانواده شهید «مصطفی نمازی‌فرد» تقدیر شد. 

برگزیدگان رادیو:

«فرزاد شریفی» صدابردار
«ایوب آقاخانی» کارگردان
«ضیاالدین آیینه‌وند» کارگردان
«هانیه نجفی» نویسنده
«شمسی صادقی» بازیگر
«حسین مهمان دوست» بازیگر
«شهاب نادری» پلاک هشت
«محمد پورحسن» کارگردان
«فرشاد آذرنیا» تهیه کننده

رادیو محرم:

«رضا رضایی» تهیه‌کننده
«حمید اشتری» دبیر رادیو محرم

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار