حمایت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از موضع‌‎گیری مجید مجیدی

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با انتشار بیانیه‌ای از موضع‌گیری مجید مجیدی در جشنواره ونیز و هتک حرمت مجله شارلی ابدو به ساحت پیامبر اسلام(ص) حمایت کرد.
کد خبر: ۴۱۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ - 16September 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با انتشار بیانیه‌ای از موضع‌گیری مجید مجیدی در جشنواره ونیز و هتک حرمت مجله شارلی ابدو به ساحت پیامبر اسلام(ص) حمایت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مجید مجیدی، هنرمند انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی فراتر از زمان و مرزهای جغرافیایی، نیاز فطری بشر، و ضرورت کنونی جهان است.

انقلاب اسلامی پردازندة نگره «حمایت از مظلوم» و «مبارزه با ستمگر» در دنیای آکنده از ظلم و ستم امروز است که دستاورد مؤمنانه روح خدا در کالبد زمان، حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه)، از اسلام ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) است. دین حضرت محمد(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)، آن بهانه خلقت، که همه هستی ملک و ملکوت، حتی معاندان و کینه‌ورزان کور جهان به طفیل وجود او به وجود آمده‌اند، و به سبب هستی سلالة مطهرش حضرت صاحب‌الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، زندگی می‌کنند.

مجید مجیدی هنرمند این انقلاب است و همانند دیگر هنرمندان این عرصه به خصوص سینماگران انقلاب و دفاع مقدس در گستره جهانی، جسارت بیشرمانه‌ی مسخ‌شدگانِ مجنونِ شیطان را به ساحت پاک و مقدس پیامبر خاتم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)برنمی‌تابد.

محمد(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) دنیای ما، آخرت ما، دین ما، ایمان ما، هستی ما، آبروی ما، عزت ما، شکوه ما، عزت ما، و صلابت ماست. او مایه آرامش و آسایش و رستگاری و راستی و درستی ماست، اساس فرهنگ و هنر و علم و دانش ما و تقوای ماست، مبنای تقدس و مبارکی تولد و حیات و شهادت ما، و امید رهایی و نتجات ما و... و در یک کلام «همه چیز» ماست. محمد(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)همه چیز ما انسان‌هاست. همه! و تبعاً جسارت به او، جسارت به همه انسان‌هاست.

کلام معترضانه‌ی مجید مجیدی، بیان هنرمندانه و موقعیت‌شناسانه این بی‌تابی و واکنش عالمانه و دردمندانه به اقدام آن بیماران عفین و بی‌ارزش فکری و اعتقادی، در دنیای متعفن از شکم‌بارگی حرامخواران مستکبر حاکم است.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، در هنگامه‌ی برگزاری «شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت»؛ رویدادی که بیش از ده هزار نفر از هنرمندان و دست‌اندرکاران سینمای انقلاب و دفاع مقدس، و مقاومت را گردهم آورده است، با تأسی از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به نمایندگی از همه آزادگان هنرمند جهان اقدام ناشایست، ابلهانه و مغرضانه رسانه حقیر شارلی ابدو را در جسارت به ساحت پاک‌ترین موجود خلقت محکوم نموده و ضمن ابراز تنفر از دست‌اندرکاران بی‌ارزش آن نشریه و حامیان سیاسی و اقتصادی آنان، آن بیچارگان مفلوک را از تکرار این حماقت برحذر می‌دارد.

سلام بر کسانی که راه هدایت را تبعیت می‌کنند.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس
و شانردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها