امیر خواجه‌فرد:

مسابقه ملی طراحی هواگردهای عمود پرواز برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از برگزاری مسابقه هماورد ملی در توسعه صنعت هوانوردی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ - 16September 2020

مسابقه ملی طراحی هواگردهای عمود پرواز برگزار می شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاعی دفاع‌پرس، هماورد ملّی توسعه در فناوری صنعت هوایی با شعار جهاد علمی، جهش فناوری و با ابتکار و حمایت مادی و معنوی سازمان صنایع هوایی و همکاری انجمن هوافضا و مشارکت دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

امیر افشین خواجه‌فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع هدف از برگزاری این هماورد را ارتقا صنعت هوایی کشور در تعامل علمی و فنی با دانشگاه‌ها، ایجاد روحیه خودباوری در دانشجویان و فارغ التحصیلان و همچنین کشف استعدادهای فنی مهندسی در حوزه‌های هوافضا از میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد.

وی برگزاری هماورد ملّی توسعه با موضوع طراحی هواگردهای عمود پرواز را فرصتی مناسب برای بکارگیری پایدار ظرفیت‌های مستعد داخلی در صنعت هوایی دانست و افزود: مسئله مطرح شده دراین هماورد منطبق بر علم روز دنیا بوده و به RFP رخواست برای پیشنهاد ارائه شده، پاسخ داده خواهد شد.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی تصریح کرد: با توجه به شناسایی چالش‌ها و گلوگاه‌ها در تمامی بخش‌های تخصصی، در مسابقات آینده، غیر از رشته هوافضا، سایر رشته‌های مهندسی نظیر مهندسی مکانیک، برق، مواد و متالورژی و… نیز به حل چالش‌های هر حوزه خواهد پرداخت.

وی اولویت استخدام، کسر از خدمت وظیفه و آموزش‌های تخصصی رایگان حین برگزاری و جوایز متنوع و نقدی را از ویژگی‌های این مسابقات برشمرد و گفت: انگیزه‌های تشویقی در این مسابقات، هماورد ملّی توسعه را به طرحی جذاب در بین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تبدیل می‌کند.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع از اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان محترم دانشگاهی دعوت به عمل آورد تا با مشارکت در این هماورد ملّی، علاوه بر بهره مندی از جوایز ارزشمند مادی و معنوی در نظر گرفته شده، موجب اعتلای هرچه بیشتر صنعت هوایی کشور شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.aiodc.ir و تماس با شماره ۶۶۰۷۸۱۷۴ اطلاعات لازم در خصوص این هماورد را کسب کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها