امام جمعه پلدختر:

دفاع مقدس برای صیانت از نظام و خاک ایران اسلامی بود

حجت الاسلام سید محسن موسوی گفت: دفاع مقدس برای صیانت و حفاظت از نظام و مرز و بوم ایران اسلامی در برابر کفر و جنگ تحمیلی حزب بعث عراق علیه ایران بود.
کد خبر: ۴۱۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ - 18September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای پلدختر و سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: دفاع مقدس برای صیانت و حفاظت از نظام و خاک و مرز و بوم ایران اسلامی در برابر کفر و جنگ تحمیلی حزب بعث عراق علیه ایران بود.

وی افزود: همواره دفاع مقدس تعصب، غیرت و شجاعت رزمندگان اسلام که فرزندان این مرز و بوم هستند را به یاد می آورد و ملت ایران و رزمندگان اسلام در طول این هشت سال از خاک و کشور دفاع کردند.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: نتیجه ایستادگی ملت ایران و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس در پایان پیروزی و موفقیتی بود که حتی یک وجب از خاک کشور به بیگانه واگذار نشد و این پیروزی به خاطر دفاع مقدس است.

وی افزود: مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا می فرمایند؛ دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که باید به نسل های آینده تحویل داده شود یعنی اینکه نگذاریم نام، یاد، رنگ و بوی شهدا و ایثارگران و ارزش های به دست آمده به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: نسل های آینده از ما می پرسند که در این هشت سال دفاع مقدس حق به جانب چه کسی است و باطل با چه کسانی بود که نشر ارزش های دفاع مقدس این را انتقال می دهد.

وی افزود: امام راحل که رزمندگان به برکت نفس گرم او در پایان این جنگ به پیروزی رسیدند، فرمود ما در جنگ ابهت  ۲ ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم.

امام جمعه پلدختر گفت: امروز دفاع همچنان باقی است و تمام نشده و در منطقه دفاع از حریم اهل بیت مطرح است و توان دفاعی نیروهای مسلح ما با کشورهایی که یک روز تا دندان مسلح در برابر کشور ما با دست خالی قرار می گرفتند، برابری می کند.

حجت الاسلام موسوی به تورم و گرانی افسار گسیخته اشاره کرد و افزود: امروز اسب سرکش گرانی همچنان می تازد و نظارتی بر بازار وجود ندارد و کمر مردم زیر بار گرانی و تورم شکسته است.

وی یادآورشد: استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان به صورت جدی دنبال حذف دریافت عوارض آزادراه خرم - زال برای رانندگان پلدختر و معمولان به مطالبه مردم این شهرستان سیل زده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار