چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه نهاوند:

۲۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در نهاوند اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۲۲۰ عنوان برنامه در سطح این شهرستان با شعار «ما قوی هستیم» اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ - 19September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش‌های این دفاع مقدس را در جامعه برای نسل جوان نهادینه کنیم. 

مختاری با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: تقویت اعتماد به نفس و خودباروی، تکیه به توانمندی‌های داخلی به ویژه در جوانان، خودکفایی در کالا و تجهیزات اساسی در مقابل تحریم‌ها، رشد باورهای دینی و معنوی، تولد تفکری بسیجی و جهادی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تثبیت نقش ایران در تامین امنیت منطقه از جمله مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان با شعار «ما قوی هستیم» با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مختاری خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس در شهرستان تمرکز ویژه‌ای در حوزه فضای مجازی دارد و به دنبال تاثیرگذاری در این فضا هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تاکید کرد: باید رسانه‌ها و فضای مجازی تمرکز زیادی را برای نمایش زیبایی‌های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان داشته باشند تا بدین وسیله شاهد ارتباط گیری جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس باشیم.

این مسئول متذکر شد: ویزیت رایگان در مناطق محروم‌، برپایی نمایشگاه عکس، خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، به صدا درآوردن زنگ مقاومت‌، عطرافشانی و غبار‌رویی شهدای شهرستان‌، تجلیل از رزمندگان و مدافعان سلامت، فضاسازی مساجد و حسینیه‌ها از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار