فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش:

امروز همه یگان‌های نظامی به عنوان بازوان پرقدرت ولایت، آماده جانفشانی هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: امروز همه یگان‌های نظامی به عنوان بازوان پرقدرت ولایت در برابر دشمنان این نظام آماده جانفشانی هستند و امنیت کشور جزء خط قرمزهای اصلی ما است.
کد خبر: ۴۱۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ - 19September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امروز سرتیپ دوم ستاد «امیر غلامعلیان» در جلسه دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان با حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مقاومت اظهار داشت: شهدا و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس هنگامی وارد عمل شدند که درگیر توطئه‌های اول انقلاب بودند گفت: حضرت امام (ره) با بصیرت و روشنگریی که داشتند مقابل این توطئه‎ها ایستادند و  آن را به عنوان یک نهاد قدرتمند که در دفاع از آرمان‌های انقلاب به موقع  وارد میدان عمل می‌شود، معرفی کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در 2 مهر سال 1359 در روزهای آغازین جنگ، اولین عملیات خود را با موفقیت انجام داد افزود: رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی به همراه سایر نیروهای مسلح در میدان‌های بسیار سخت حماسه‌ها آفریدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران به تصرف دشمن درآید و این دستاورد بسیار هم و ارزشمندی از دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به با بی تدبیری پادشاهان گذشته که چندین کلیومتر از خاک ایران عزیز جدا شده ادامه داد: امروز همه یگان‌های نظامی به عنوان بازوان پرقدرت ولایت، در برابر دشمنان این نظام آماده جانفشانی هستند.

غلامعلیان با تاکید بر اینکه امنیت کشور جز خط قرمزهای اصلی ما است گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی است و اگر در کسری از زمان کوچکترین تهدیدی از سوی دشمن احساس شود، برخورد و پاسخ قاطع خواهد گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: توزیع کمک‌های مومنانه، برپایی نمایشگاه با رویکرد معرفی نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس و غبارروبی قبور مطهر شهدا ازجمله برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار