همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی به نیت شهدای استان قم

محمدرضا موحد از توزیع شش هزار بسته معیشتی به نیت ۶ هزار شهید استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس در قم خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ - 19September 2020

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی به نیت شهدای استان قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «محمدرضا موحد» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ هشت ساله در حالی به ملت ایران تحمیل شد که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و با کمبود‌های بسیاری مواجه بودیم.

وی افزود: دشمنان برای در هم شکستن ایران با یکدیگر هم پیمان شده بودند تا ما را به زانو در بیاورند، اما اقتدار و از خود گذشتگی‌ها موجب شد که دشمن حتی نتواند یک وجب از خاک ایران دست درازی کند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با عنوان اینکه فرماندهان جنگ را جوانان تشکیل می‌دادند، تصریح کرد:، اما طراحی‌هایی که در عملیات‌های گوناگون توسط فرماندهان انجام شد، شگفتی دنیا را به دنبال داشت.

وی با اشاره به اینکه هرسال هفته دفاع مقدس با رژه نیرو‌های مسلح آغاز به کار می‌شود، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا رژه برگزار نمی‌شود و برنامه‌های دیگری مطابق با پروتکل‌های بهداشتی جایگزین می‌شود.

موحد با تبیین برنامه‌های کمیته نیرو‌های مسلح ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: روز دوشنبه ۳۱ شهریور روز ولایتمداری و اقتدار ملی است که امسال در این روز رهبر انقلاب از طریق ویدیو کنفرانس سخنرانی خواهند کرد و پس از سخنرانی رهبر انقلاب تا هشت روز برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که برای هر روز شعار خاصی انتخاب شده است.

جانشین فرمانده سپاه قم اضافه کرد:کارگروه‌های عملیات، فرهنگی اجتماعی، ورزش و آمادگی جسمانی، فضای مجازی و محرومیت زدایی و مردم یاری در ذیل برنامه‌های هفته دفاع مقدس ایجاد شده اند.

وی بیان کرد: در کارگروه عملیات در روز ۳۱ شهریور سال جاری رژه موتوری و خودرویی نیرو‌های مسلح در قالب سه کاروان پیش بینی شده که دو کاروان در داخل شهر قم و یک کاروان در منطقه پردیسان خواهد بود.

موحد عنوان کرد: سوم مهرماه گشت اقتدار نیرو‌های انتظامی برگزار خواهد شد و در کمیته فرهنگی و اجتماعی عطرافشاری و غبارروبی مزار شهدا را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، کلنگ زنی پروژه مدرسه چشمه شور، افتتاح ۴۰ صندوق قرض الحسنه بسیج، توزیع شش هزار بسته معیشتی به همراه عکس شهدا، برپایی چهار ایستگاه سلامت، برپایی سه نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، افتتاحیه کارگاه‌های تولیدی، توزیع چهار هزار غذای گرم بین افراد نیازمند و توزیع سه  هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بخش عمرانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار