سرلشکر جعفری در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

فیلم "محمد رسول الله(ص)" اثر تعیین کننده‌ای در دنیا خواهد داشت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره فیلم سینمایی محمدرسول الله(ص) گفت: این فیلم به طور قطع خواهد توانست چهره پیامبر اسلام(ص) را به جهان معرفی کند، فیلم محمد رسول الله(ص) اثر تعیین کننده‌ای در دنیا خواهد داشت.
کد خبر: ۴۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ - 22February 2015

فیلم

سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران پس از اکران فیلم سینمایی "محمد رسول الله(ص)" ساخته مجید مجیدی در گفتوگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به عظمت و محتوای بسیار مناسب این اثر فاخر سینمایی گفت: زبان قاصر از آن است که بتواند درباره این اثر بزرگ سخن بگوید، بهترین انتخاب نسبت به محتوا و جنبههای هنری در فیلم به کار گرفته شده بود. کار بسیار عالی بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره ظرفیت فیلم محمدرسول الله(ص) برای نشان دادن چهره واقعی پیامبر عظیمالشأن اسلام در سراسر دنیا نیز گفت: این فیلم به طور قطع خواهد توانست چهره پیامبر اسلام(ص) را به جهان معرفی کند، فیلم محمد رسول الله(ص) اثر تعیین کنندهای در دنیا خواهد داشت.

سرلشکر جعفری محتوای این فیلم را متناسب با شرایط حساس امروز اسلام در جهان دانست و تصریح کرد: این فیلم با توجه به محتوای انتخاب شده برای معرفی چهره پیامبر بزرگ اسلام(ص) و انقلاب اسلامی بسیار موثر خواهد شود.

وی در پایان گفت: انشالله که خداوند متعال همه کسانی را که در این فیلم زحمت کشیدهاند غریق رحمت کند، آنهایی که زحمت کشیدند و تلاش کردند اجرشان با خدای متعال و خود پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار