چهل‌سالگی سرو/ در بیانیه عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار مطرح شد؛

«هفته دفاع مقدس»؛‌ نماد تلاش، مقاومت و همبستگی جوانمردان ایرانی

سازمان عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای آورد: «هشت سال دفاع مقدس در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران همچون آسمانی پهناور با ابرهایی متراکم و به هم خورده‌ای است که نماد تلاش، مقاومت و همبستگی جوانمردانی است که که در برابر یک جنگ نابرابر قرار گرفته‌اند».
کد خبر: ۴۱۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ - 20September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای، فرار رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.» (آل عمران _ 169)

هشت سال دفاع مقدس در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران همچون آسمانی پهناور با ابرهایی متراکم و به هم خورده‌ای است که نماد تلاش، مقاومت و همبستگی جوانمردانی است که که در برابر یک جنگ نابرابر قرار گرفته‌اند و با قدم‌های استوار خود بیش از پیش در برابر هرگونه تجاوز دشمن ایستادند و برای رسیدن به مقصود الهی از جان خویش گذشتند.

آسمانی که در هر فصل آن داستانی است از فداکاری و ایثار شهدای گرانقدر و گرمای خورشید تابان این آسمان نماد دعا و توسل ملت سلحشور آن زمان است که هنوز همانند فروغی ناتمام پس از گذشت سال‌ها، روشنگر و گرمابخش ملت بزرگ این سرزمین بوده است که ان‌شاءالله حماسه‌های نسل‌های آینده و روحیه همبستگی و ارتقاء و تلاش برای خودکفایی هر چه بیشتر و پیشرفت کشور بر این فروغ می‌افزاید. همچنان که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) می‌فرمایند «گذشت زمان نتوانسته است و نخواهد توانست ان‌شاءالله، جلوه نام و یاد شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را کم‌فروغ سازد. بدون تردید دفاع مقدس در این دوران از جمله فصول کتابی پرافتخار بوده که در یاد و خاطره این ملت و آیندگان خواهد ماند».

عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس خاطرنشان می‌کند که هم‌اکنون نیز مانند گذشته، ملت بزرگ، غیور و پرافتخار ایران اسلامی می‌تواند آسمانی بسازد به وسعت دلاورمردان این خاک مقدس، خاطره‌ساز و افتخارآفرین، ملتی که در هر برهه زمانی به شیوه‌های مختلف در برابر تهدیدهای ظالمانه دشمنان قرار گرفت. 

آری! یک روز با شهادت سردار عزیز و پرافتخارمان حاج قاسم سلیمانی و یک روز با اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و روزی دیگر با گستاخی و لجاجت، دشمنی خود را با ملت بزرگ ایران بیشتر می‌کند. دشمنی که نمی‌داند هم‌اکنون نیز این آسمان خورشیدی دارد که گرمای آن نمی‌گذارد این ملت، زمین خورده و یا قد خم کند و آن خورشید سایه پر مهر و دعای خیر پدر مهربان امت اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (حفظه‌الله تعالی) و روح پاک و مطهر شهدای این انقلاب و سرداران شهیدی همچون حاج قاسم سلیمانی است که نشأت گرفته از همان کلام که فرمودند‌ «ما ملت امام حسینیم»».

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار