چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای نیروگاه شهید سلیمی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

سردار «عبدالله ملکی» از برگزاری یادواره شهدای نیروگاه شهید سلیمی نکا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در هفتم مهر خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ - 20September 2020

برگزاری یادواره شهدای نیروگاه شهید سلیمی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های چهل سالگی دفاع مقدس ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه زحمات آن با سپاه کربلا و در کنار آن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برپا شد.

وی در دیگر بخش از سخنان خود گفت: گروه سرود نیروی دریای دانشگاه امام خمینی نوشهر که در این نمایشگاه خوش درخشید، در جشنواره ترنم فتح که کاری از بنیاد حفظ آثار بود در بین نیرو‌های مسلح در استان مازندران مقام اول و در منطقه‌ی بین استان خراسان شمالی، گیلان و گلستان هم مقام اول و در کشور رتبه دوم را کسب کرد. مسابقه‌ای بین گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح برگزار شد که این گروه باز هم خوش درخشید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه ۴۰ دستگاه نظامی و غیرنظامی در این نمایشگاه حضور دارند از نیروگاه شهید سلیمی به عنوان تنهای مکانی که در استان مورد هدف دشمن بعثی قرار گرفت و بمباران شد یاد کرد و گفت: نیروگاه شهید سلیمی نکا که از افتخارات مازندران است که هر ساله در ۷ مهر یادواره‌ای در یادبود ۳۴ شهید بمباران هوایی این نیروگاه برگزار می‌شود و امسال این یادواره و نمایشگاه آن در هفت‌تپه برگزار می‌شود.

سردار ملکی از احیای هفت‌تپه خبر داد و با بیان اینکه هفته‌تپه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به وسعت ۲ هکتار در حال بازسازی است، گفت: در منطقه عملیاتی هفت‌تپه واقع در خوزستان ۱۰ هزار هکتار زمین دریافت شد که یادمان دو شهید گمنام هم در حال بازسازی است و یک مکان اردویی و یادمانی با همکاری سپاه گلستان و مازندران و لشکر ۲۵ کربلا در حال بازسازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار