فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان‌جنوبی:

رژه نیروهای مسلح برگزار نمی‌شود/ اجرای ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان خراسان‌جنوبی از عدم برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در استان به دلیل شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 20September 2020

رژه نیروهای مسلح در خراسان‌جنوبی برگزار نمی‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «محمود محمودی» فرمانده ارشد نظامی آجا در استان خراسان‌جنوبی ظهر امروز در نشستی خبری از اجرای ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان‌جنوبی در دوران هشت سال دفاع مقدس ۳۶۷ شهید، ۱۰۰ آزاده و ۵۱۰ ایثارگر و جانباز تقدیم نظام کرده است.

وی به تشریح ویژه برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری مراسم شب شعر، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مسابقات تیراندازی از برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی در خراسان‌جنوبی است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امسال به‌دلیل شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا رژه نیرو‌های مسلح در استان برگزار نمی‌شود، عنوان کرد: طی این هفته تیم‌های پزشکی و خدماتی ارتش در روستا‌های محروم و مرزی استان حاضر خواهند شد و خدمات اولیه بهداشتی، ویزیت رایگان و توزیع بسته‌های بهداشتی را ارائه می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه خراسان‌جنوبی یکی از امن‌ترین مناطق کشور است از آمادگی ارتش خراسان‌جنوبی در ۵۵۰ کیلومتر مرز در دو سطح دفاعی و امنیتی خبر داد و خاطرنشان کرد: تیپ ۱۷۷ تربت حیدریه و ۲۵۸ بیرجند- نهبندان به‌صورت شبانه‌روزی در مرز مستقر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار