معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

جریان تحریف بال حرکت جریان تحریم است

«محمد رضایی» گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، برای شکست تحریم‌ها، اول باید جریان تحریف را شکست دهیم؛ زیرا جریان تحریف در واقع بال حرکت جریان تحریم است.
کد خبر: ۴۱۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ - 20September 2020

جریان تحریف در واقع بال حرکت جریان تحریم استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد رضایی» معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در جمع پاسداران سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار داشت: جریان تحریف نقش نفوذی دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود را ایفا می‌کند.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، برای شکست تحریم‌ها، اول باید جریان تحریف را شکست دهیم؛ زیرا جریان تحریف در واقع بال حرکت جریان تحریم است.

رضایی افزود: اگر این بال‌ها را بشکنیم تحریم قطعاً شکست کامل‌تری خواهد خورد و البته ملت ما نشان داده است که با روح حسینی و عاشورایی خود، انشاالله هر روز به سمت تمدن نوین اسلامی گام‌های بلند تری بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه زیارت عاشورا تجسم یک مرزبندی واقعی با دشمنان است، افزود: زیارت عاشورا در واقع اعلام شفاف دوستی با دوستان اهل بیت و دشمنی با دشمنان اهل بیت است.

رضایی با بیان اینکه در معانی عمیق زیارت عاشورا به جریان تحریف و بنیان نهادن اساس ظلم به اهل بیت هم به خوبی اشاره شده است و می‌طلبد در این ایام محرم و صفر جریان انحرافی تحریف تبیین شود گفت: زیارت عاشورا یک درس زمان شناسی، جریان شناسی، جبهه شناسی و دشمن شناسی است که هر چهار مورد آن برای بصیرت داشتن لازم است.

وی اظهار داشت: انحراف انقلاب مشروطیت از اهداف اولیه، نتیجه عملکرد جریان متنفذ تحریف بود حتی می‌شود گفت اگر جریان تحریف مسیر مشروطیت را منحرف نکرده بود استعمار بیرونی به کمک استبداد داخلی و عوامل آنها جرأت بر دار کشیدن شهید بزرگ شیخ فضل الله نوری را نداشتند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اهداف جریان تحریف ادامه داد: جریان تحریف از یک طرف شعار ما نمی‌توانیم را تبلیغ می‌کند و از طرف دیگر تلاش می‌کند قدرت دشمنان ملت مسلمان ایران را بسیار بزرگ جلوه دهد تا روح نا امیدی و وابستگی در ملت را ترویج دهد.

وی خاطرنشان کرد: به برکت نفس مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، ملت مسلمان ما قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کرده و یا در حال فتح کردن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار