مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس

سرهنگ محسن رشیدی گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس لرستان، با حضور مسئولین استانی، نیروهای نظامی و انتظامی، برگزار می‌شود و عموم مردم در طی هفته می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
کد خبر: ۴۱۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ - 20September 2020

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس لرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به آحاد ملت ایران است و همه اقشار  و طیف‌های مختلف در پیروزی آن نقش داشته اند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های اولین روز از هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: ساعت 9 صبح روز 31 شهریور برنامه محوری تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

سرهنگ رشیدی گفت: بعد از مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس لرستان، با حضور مسئولین استانی نیروهای نظامی و انتظامی، برگزار می‌شود و عموم مردم در طی هفته می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: بعد از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس  جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی استان با حجت الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد دیدار خواهند کرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا متذکر شد: در اجرای همه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در نظر داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها