چهل‌سالگی‌سرو/

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ - 21September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»

هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات، شهامت ها، رشادت ها و شهادت ها است، یادآور مردانی که مردانگی آفریدند.

دفاع مقدس، نام‌ آشناترین واژه در قاموس حماسه‌ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

ایران هرگز به منظور فزون‌خواهی و قدرت‌طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان یک ارزش فرهنگی همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داد.

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند‌.

در آغاز چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ اعلام می‌داریم با تفکر ناب دین مبین اسلام برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستاده و با تاسی از شهدای عزیز همه توان و ظرفیت خود را در جهت اجرای فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به کار خواهیم گرفت و آماده‌ایم با تمام توان و با تلاش و همت بی‌وقفه پاسداران و بسیجیان سرافراز در عرصه‌های مختلف در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام تلاش نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار