چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

پیروزی در جنگ تحمیلی مرهون ایستادگی مردم بود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی نتیجه ایستادگی مردم بود و امروز چنین روحیه‌ای نیاز ما است که باید همه با حرکت در مسیر رزمندگان دفاع مقدس زمینه استمرار پیروزی‌ها را فراهم سازیم.
کد خبر: ۴۱۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 21September 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت کردستان که همزمان با سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امروز در خدمت عزیزانی هستیم که با ایثارگری، بخشی از وجودشان را تقدیم کردند تا ما برپا بمانیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: صدام در سال 59 جنگی را علیه ما آغاز کرد که مادیات آن را بررسی کرده بود اما از معنویات غافل بود.

سردار حسینی با بیان اینکه صدام براساس هماهنگی و میزان توان غرب جنگ را ارزیابی و به ما حمله کرد، گفت: اگرچه ما به لحاظ تسلیحاتی کم داشتیم اما به برکت رهبری توانمند و حماسه‌گری‌های مردم تمام نقشه‌های صدام نقش برآب شد.

وی اذعان کرد: ما برحق بودیم بعد از پایان جنگ هرچند دیر اما جامعه جهانی متجاوز بودن صدام را پذیرفتند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه پوزه صدام در جنگ تحمیلی به خاک مالیده شد، گفت: ماشین جنگی‌اش از حرکت ایستاد و نیروهای مسلحش نابود شد.

وی افزود: رزمندگان ما در طول 8 سال جنگ تحمیلی ایثارگری‌های زیادی کردند و سخت‌ترین شرایط را با یاری‌گرفتن از خداوند پشت سر گذاشتند و به پیروزی رسیدند.

سردار حسینی اذعان کرد: رهبری کاریزماتیک امام خمینی(ره) در بسیج امکانات در مقابل تمام تجهیزات غربی‌ها و سپاه تا به دندان‌مسلح که به مقابله ما آمده بود، تسلیحات آمریکایی و انگلیسی، دلارهای عربی، موشک‌باران شهرها، استفاده از بمب‌های شیمیایی و....نتوانست عزم راسخ ایران را برای مقابله با دشمن کم کند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس نشان داد ایستادگی فعال جواب می‌دهد و اینگونه بود که ما پیروز میدان شدیم.

فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگی است چرا که با دفاع مشروعمان حتی یک سانتیمتر از خاک کشور را به دشمن واگذار نکردیم.

وی گفت: نام و نشان و مقامی از فرماندهان تحصیلکرده صدام نیست این در حالی است که ملت ما برای زیارت شهدایمان سر از پای نمی‌شناسند.

سردار حسینی اظهار کرد: سر تعظیم در برابر همه آزادگان و ایثارگران و شهدای عزیز فرود می‌آوریم و می‌گویم پیروزی امروز حاصل ایستادگی شماست.

وی عنوان کرد: ایستادگی فعال، آگاهی، وحدت و انسجام همه در کنار هم رمز موفقیت ما و استمرار پیروزی این ملت هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه این الگو و شیوه مقاومت می‌تواند آمریکا را شکست دهد، گفت: تمام شعارها و تهدیدهای امروز امریکا جنبه داخلی دارد و با هدف پیروزی در انتخابات است.

وی اذعان کرد: این از برکت دفاع مقدس و خون شهداست و امروز چنین روحیه‌ای نیاز ما است و باید همه با حرکت در مسیر رزمندگان دفاع مقدس زمینه استمرار پیروزی‌ها را فراهم سازیم.

سردار حسینی با بیان اینکه دولتمردان باید تلاش کنند آنچه مستحق این ملت و حق مردم است از امکانات داخلی فراهم سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار