چهل‌سالگی سرو/

مراسم افتتاحیه شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برگزار می‌شود

مراسم افتتاحیه شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت امروز دوشنیه 31 شهریورماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ - 21September 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور سید مهدی عظیمی میرآبادی؛ دبیر این دوره از جشنواره، هنرمندان و سینماگران و مقامات لشکری و کشوری روز دوشنبه 31 شهریور ساعت 19:30 در موزه دفاع مقدس در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می شود.

اهدای نشان رسول به سینماگر خلاق در میدان هنر سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به پاس دغدغه و گام‌های نوآورانه‌شان، رونمایی از بانک جامع اطلاعاتی هنرمندان سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس، برگزاری مراسم نکوداشت همایون‌رضا عطاردی؛ تهیه‌کننده و موسیقی‌دان، هادی مشکوه؛ تهیه‌کننده، خسرو سینایی؛ کارگردان و فیلمنامه‌نویس، غلامرضا جنت‌خواه؛ مستندساز و شهید حسین فهیمی؛ کارگردان و عضو هیئت‌علمی دانشگاه سوره و تقدیر از خانواده‌های زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور، شهید سید مرتضی آوینی و مادر شهیدان فهیمی از جمله مهمترین بخش‌های افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت است. اجرای این مراسم را محمدرحمان نظام‌اسلامی برعهده دارد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و «نشان رسول» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

 

نظر شما
پربیننده ها