چهل‌سالگی سرو/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق خبر داد؛

اجرای بیش از 50 برنامه در هفته دفاع مقدس در بافق

«محسن نصیری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ - 21September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محسن نصیری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس یکی از مواردی که باید مدنظر ما باشد عبرت‌هایی است که باید از این دفاع مقدس گرفت. باید جلوی تحریف‌ها گرفته شود چرا که برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌های آن درس گرفت. اگر از این موضوعات غفلت شود دروغ‌ها به جای حقیقت می‌آیند و آینده دچار تحریف‌های ناشناخته خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق تصریح کرد: رسانه‌ها باید نقش و جایگاه ولایت فقیه در حرکت جهادی مردم و انگیزه بخشی به رزمندگان و ضرورت اجرای حدود اللهی در هر شرایطی، تهدیدات فرهنگی و تضعیف سبک زندگی ایرانی اسلامی و ابعاد مختلف قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران را برای مردم بیان کنند.

نصیری به شعار هفته دفاع مقدس امسال اشاره کرد و بیان داشت: شعار هفته دفاع مقدس امسال ما قوی هستیم بوده و برنامه‌ها در دو بخش توسط پایگاه‌های محلات و بخش دیگر نیز توسط اقشار بسیج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این هفته بیش از ۵۰ برنامه با محوریت پایگاه‌های بسیج اجرا خواهد شد.

زنگ انقلاب، فراخوان گردان ها، برگزاری مسابقه تکاوران ولایت، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدای شهرستان، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، برگزاری میز خدمت در یکی از روستا‌ها از جمله برنامه‌های مهمی هست که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها