جدیدترین کتاب عزتی‌پاک در بازار نشر؛

«تشریف» منتشر شد

جدیدترین کتاب علی اصغر عزتی پاک با عنوان «تشریف» منتشر و در بازار نشر عرضه شد.
کد خبر: ۴۱۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 21September 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رمان «تشریف» تازه‌ترین اثر علی‌اصغر عزتی‌پاک از سوی انتشارات شهرستان ادب روانه بازار شد.

تشریف داستان مردی به نام شهریار است که در شب عروسی‌اش متوجه می‌شود که همسرش در دوران دانشسرا دوست صمیمی او، مصطفی، را به امنیتی‌ها فروخته است. از آن‌جا که شهریار، مصطفی را بسیار دوست می‌داشته، تحمل از کف می‌دهد و حجله را ترک می‌کند.

بدین‌شکل آوارگی سه‌روزه‌ی او آغاز می‌شود. آوارگی‌ای که سرانجامش در دل برف و یخ تپه‌های اطراف همدان رقم می‌خورد. این داستان در آذرماه سال ۱۳۵۷ در همدان می‌گذرد و قصه‌ی سرگشتگی‌ها و پیداشدن‌هاست. این رمان ۳۲۰ صفحه‌ای در شمارگان هزار نسخه با قیمت ۵۵ هزار تومان از سوی انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسید.

«تشریف» منتشر شد/ جدیدترین کتاب عزتی‌پاک در بازار نشر

در بخشی از این کتاب میخوانیم: «امشب، اما کابوس شهریار اعمال عجیب و شگفت رازی نبود، و سرکشستن‌ها و دست شکستن‌ها و روان پریش کردن‌هاش. مساله او سرنوشت دوستی گرامی بود که از نزدیک‌ترین کس او آسیب دیده بود و بعد هم بی اینکه حرفی از این آزردگی به زبان بیاورد، مهر بر لب زده و خاموش مانده بود. یک درد جگر سوز! شاید اگر مصطفی روزی حرفی می‌زد حتی به کنایه، یادآوری‌اش در این لحظات باعث آرامش شهریار می‌شد، اما نزده بود. مصطفی فقط در پوشش شخصیت آرام و متینش، از مواجهه با مهری دوری کرده بود.

مدت‌ها قرارهاش را با شهریار را به شکلی برنامه ریزی میکرد که حضور مهری در آن‌ها ممکن نباشد. معنای آن سکوت مطلق درباره هم دانش سرایی و همسر نزدیک‌ترین دوست، حالا روشن شده بوئ. شهریار بالاخره بر هیجانات درون فائق آمده بود.»

علی‌اصغر عزتی پاک متولد ۱۳۵۳؛ کبودرآهنگ کوهین همدان؛ تحصیل‌کرده‌ی حوزه‌ی علمیه‌ی قم است. وی کار ادبی را با نگارش داستان در مجلات آغاز کرد. در سال ۱۳۸۴، نخستین کتاب خود را با عنوان «می‌مانم پشت در» منتشر کرد. وی تاکنون ۹ جلد کتاب داستان را نوشته است و جوایز ادبی مختلفی را بدست آورده است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار