چهل‌سالگی سرو/ فرماندار دلگان:

جای شهید مقاومت و ایثار در هفته دفاع مقدس خالی است

«مجتبی شجاعی» گفت: در چهلمین سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس جای شهید برجسته مقاومت و ایثار سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی خالی است.
کد خبر: ۴۱۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ - 21September 2020

در هفته دفاع مقدس جای شهید مقاومت و ایثار خالی است«مجتبی شجاعی» فرماندار دلگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: در چهلمین سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس جای شهید برجسته مقاومت و ایثار سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی خالی است.

وی افزود: سردار سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تاسی از سیرت نبوی و بزرگان دین و قیام عاشورای حسینی در هشت سال جنگ تحمیلی برای اسلام و میهن عزت کسب کردند.

این مسئول اظهار داشت: دفاع مقدس دانشگاه و مکتبی سرشار از درس آزادگی و منش انسانی است و در این عرصه فرزندان اسلام و کشور با از خودگذشتگی، جانفشانی، شجاعت، پایمردی و روحیه مقاومت مقابله جبهه های شرق و غرب ایستادگی کردند.

شجاعی ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی و دستاوردهای آن برای کشور و ملت بزرگ ایران سراسر عزت و غرور ملی است.

فرماندار دلگان بیان کرد: دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که مردم ایران ادامه دهنده راه خونبار شهیدان هستند و مقتدرانه از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی دفاع می کنند.

شجاعی گفت: مردم ایران با ویژگی ولایت مداری و اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری و حضوری همیشگی در صحنه مقاومت و ایثار در مقابل مستکبران عالم ایستاده اند و شجاعانه از حریم اسلام صیانت می کنند.

فرماندار دلگان افزود: ترامپ و دشمنان اسلام و کشور باید بدانند مسیر و هدف مهم ملت بزرگ ایران گام برداشتن در جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ متعالی دفاع مقدس و صدور این انقلاب الهی در سرتاسر عالم است و با تمام توان و قوت برای نابودی دشمنان و زورگویان تلاش می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار