رویای تشکیل خاورمیانه جدید خیانتی محکوم به شکست است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حماقت سران خائن کشور‌های عربی در خیانت به آرمان فلسطین محکوم به شکست است و رویای ایجاد خاورمیانه جدید را بحول و قوه الهی به گور خواهند برد.
کد خبر: ۴۱۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ - 21September 2020

رویای تشکیل خاورمیانه جدید خیانتی محکوم به شکست استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگویی در محکومیت عادی سازی روابط ننگین کشور‌های عربی با رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی، اظهار داشت: کشور‌های مرتجع عربی به خصوص عربستان، امارات و بحرین که تحت قیمومیت و سلطه آمریکا و اسرائیل بوده وهستند، آن‌ها از سال‌های متمادی با سران سلطه و مستبد، توافقات و روابط گسترده، اما غیر رسمی و مخفیانه داشته اند که در حال حاضر خیانت آن‌ها آشکار و علنی شده است. سران خائن عربی به دروغ مطرح می‌کنند که این توافقنامه را با پیش شرط هائی امضا کرده اند که به‌نفع فلسطین است، اما این ادعا، کذب محض است، زیرا در توافقنامه هیچ پیش شرطی نیامده است.

وی با بیان اینکه توافق ننگین ابوظبی و تل‌آویو ناقض صلح و امنیت منطقه است، افزود: بعضی از رهبران خود فروخته عربی که اسلام آمریکائی دارند برای آمریکا و اسرائیل گاو شیرده و برده بوده و هستند، زیرا سران مرتجع عربی که دنباله رو این جنایتکاران شده اند و راه سازش را انتخاب کرده اند، چشم خود را بر جنایات این رژیم جعلی و خونخوار بسته اند، بدیهی است که این توافق چیزی جز خیانت به جهان اسلام و آرمان ملت فلسطین نیست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مهمترین هدف توافق امارات و رژیم صهیونیستی در این مقطع زمانی، اجرای طرح معامله قرن است، گفت: مشروعیت بخشی به رژیم غاصب وجعلی صهیونیستی و ایجاد شرایط همه گیر سازی رابطه جهان عرب با اشغالگران صهیونیست در راستای اجرای طرح معامله قرن است. تضعیف جبهه مقاومت فلسطینی و فراموشی مسئله قدس و فلسطین از مهم‌ترین اهداف اجرایی این توافق ننگین است.

وی ادامه داد: وضعیت نامساعد اقتصادی اسرائیل و تجمعات و اعتراضات علیه نتانیاهو سبب شد تا ارتباط با امارات و بحرین راهی برای دولت اسرائیل باشد تا باچنگ زدن به هزاران میلیارد دلار پول مفت امارات و بحرین، مشکلات اقتصادی خود را مرتفع کند.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: روابط امارات متحده عربی و بحرین با رژیم منفور صهیونیستی، بر اساس شیطنت و نقشه شخص ترامپ قمارباز بوده است، زیرا با تقویت جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا و ایجاد گروه‌های جهادی حزب الله در یمن و حشدالشعبی در عراق، امریکا احساس نگرانی جدی نسبت به اهداف خود وهمچنین تمامیت رژیم صهیونیستی کرد، لذا نقشه این توافق و عادی سازی روابط را برنامه ریزی کرد و به تصور خام خود که این توافق، تاثیر بسزایی در انتخابات آینده آمریکا خواهد داشت در حالی که ترامپ در مقابل ملت آمریکا به آدم کش ودیوانه معروف شده و هیچ شانس و محبوبیتی ندارد.

مقدم بیان کرد: سران خودفروخته و احمق عربی برای حفظ مقام خود دست به چنین توافقنامه‌ای زده اند به گمان اینکه امریکا و اسرائیل می‌توانند آن‌ها را حفظ کنند، اگرسران کوته فکر و نفهم این کشور‌های عربی از صدام درس می‌گرفتند دست به چنین توافقنامه ننگین و خفت بار نمی‌زدند، زیرا دیدند که آن‌ها هیچ کمکی نتوانستد به صدام کنند.

وی بیان کرد: سران مرتجع عربی بی تردید از این خیانتی که مرتکب شده اند بهره‌ای جز سقوط خفت بار خود نخواهند برد. نمی‌دانم چرا نباید بفهمند که اسرائیل تاکنون برای هیچ کشوری نصیبی جز خیانت و خسارت نداشته است و ترامپ دیوانه و آدم کش، آن‌ها را به مثابه گاوشیرده می‌داند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضرت ایت الله العظمی امام خامنه‌ای این جنایت‌ها در حق ملت مظلوم فلسطین دیری نخواهد پایید، اما لکه ننگ آن بر پیشانی کسانی که غصب کشور و آواره کردن ملت فلسطین را به بوته فراموشی سپردند و پای صهیونیست‌ها را در منطقه باز کردند، تا ابد باقی خواهد ماند.

وی ابراز داشت: با توجه به وضعیت آشفته اسرائیل و اتفاقاتی که ظرف سال‌های اخیر در فلسطین، لبنان و سوریه رخ داده یقینا رژیم اشغالگر از این به بعد، بدتر از گذشته روی امنیت و ثبات را نخواهد دید و هم اینکه حماقت سران خائن کشور‌های عربی در خیانت به آرمان فلسطین محکوم به شکست است. یقینا مسببان این خیانت آماج خشم مقدس و انتقام سخت امت‌های اسلامی قرار خواهند گرفت چراکه با این اقدام، آینده‌ای خطرناک را برای امریکا و حامیان توافقنامه شاهد خواهیم بود و رویای ایجاد خاورمیانه جدید را بحول و قوه الهی به گور خواهند برد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در خاتمه خاطر نشان کرد: طبیعی است هرگونه به رسمیت شناختن اسرائیل با مخالفت شدید مردم مظلوم فلسطین، امارات و بحرین مواجه خواهد شد، ما و همه کشور‌های اسلامی خواستار تاسیس کشور مستقل فلسطین به مرکزیت قدس شریف هستیم چرا که باور داریم آزادی کامل فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غاصب از وعده‌های الهی است که قطعاً محقق خواهد شد و برای غاصبان، جنایتکاران وهمچنین سرسپردگان خائن و ذلیل عربی جز ننگ و نفرت ابدی چیز دیگری باقی نخواهد گذاشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها