چهل‌سالگی سرو/ مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

تکریم از رزمندگان مازندران تا پایان مهر ادامه دارد

سردار «عبدالله ملکی» با اشاره به تکریم نمادین ۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی گفت: این برنامه تا پایان مهر در سراسر استان مازندران ادامه دارد.
کد خبر: ۴۱۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ - 21September 2020

تکریم از رزمندگان مازندران تا پایان مهر ادامه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران ظهر امروز در دیدار نیروهای مسلح و مسئولین ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه استان به تشریح برنامه‌های ستاد پرداخت و اظهار داشت: هر ساله در ایام دفاع مقدس که یکی از روزها به نام روز ولایتمداری است دیدار با نماینده ولی فقیه استان را داریم.

سردار ملکی افزود: امسال چهلمین سال دفاع مقدس است و ابلاغیه ستاد اسفند 98 از سوی ستادکل نیروهای مسلح و وزارت کشور برای برنامه‌ریزی چهلمین سال برای ما ارسال شد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های ستاد در ۴۲ هفته با محوریت برنامه‌های دفاع مقدس اعلام شد، گفت: از سوم خرداد برنامه ها آغاز شد و تا ۲۹ اسفند برنامه‌های ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بلافاصله بعد از این ابلاغ در جلسه‌ای به ریاست استاندار و با همکاری تمامی دستگاه‌ها تصمیمات لازم گرفته شد و ۱۵ کمیته تشکیل شد که ریاست این ستاد با استاندار و دبیری آن با اداره کل حفظ و آثار است.

سردار ملکی از کمیته رسانه‌، ورزش و جوانان، فرهنگی و کمیته روحانیون به عنوان کمیته‌های فعال یاد کرد و با بیان اینکه اوج برنامه‌ها در دو هفته دیده شد که هفته دفاع مقدس را در بر می‌گیرد، گفت: نمایشگاه استانی دستاوردهای دفاع مقدس روز گذشته به همت سپاه کربلا و سایر نیروهای مسلح و سازمان‌ها و نهادهایی که در جنگ حضور داشتند افتتاح شد و در صدا و سیمای مازندران نیز برنامه کوله پشتی هرشب از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در حال پخش است.

وی افزود: قرار شد با توجه به وضعیت کرونا نمایشگاه از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها به داخل منازل برود.

سردار ملکی بهترین و مهمترین برنامه دفاع مقدس را تکریم یک میلیون رزمنده اعلام کرد که از این تعداد ۱۰ درصد به مازندران اختصاص یافت و۱۰۰ هزار نفر همزمان با سراسر کشور در استان تکریم می‌شوند که از سوی سپاه شهرستان‌ها نیز همزمان با سراسر کشور صورت گرفت و قرار شد تا ۳۰ مهر این ۱۰۰ هزار نفر تکریم بعمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار