«اربعین حماسه»؛ روایت‌های کوتاه دفاع مقدس روی آنتن رسانه ملی

ویژه برنامه «اربعین حماسه» از تولیدات مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی برای پخش در شبکه‌های سیما آماده شده است.
کد خبر: ۴۱۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ - 21September 2020

«اربعین حماسه»؛ روایت‌های کوتاه دفاع مقدس روی آنتن رسانه ملیبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، ویژه برنامه «اربعین حماسه» با محوریت بیان روایت‌های کوتاه و اثرگذار از حماسه، ایثار و از جان گذشتگی‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با حضور راویان مطرح دفاع مقدس تهیه و تولید شده است. از جمله مهمانان این برنامه می‌توان از حسین یکتا، سردار قاسم صادقی، حسین کاجی، محمد احمدیان، علی حسنی، حمید پارسا، امیرسرتیپ غلامحسین دربندی و حجت الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب نام برد.

مخاطب امروزی به علت استفاده زیاد از فضای مجازی تغییر ذائقه داده است و تمایل کمتری به تماشای برنامه‌های بلند دارد. از این رو تولیدکنندگان این برنامه با ایجاد قالب جدیدی در برنامه سازی، اقدام به ساخت مجموعه‌ای کردند تا هم برای مخاطب جذاب باشد و هم محتوای مورد نظر به صورت اثرگذار به دل بیننده بنشیند. این ویژه برنامه از تولیدات حمایتی مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده است و تولید برنامه‌های مشابه آن تداوم خواهد یافت.

برنامه تلویزیونی اربعین حماسه به تهیه‌کنندگی مؤسسه آوین مدیا، کارگردانی علی‌اصغر اصغرزاده - کیارش باستانی، مدیریت تولید محمد پورمهدی و مجری طرح حسین صادق‌پور در ۸۰ قسمت کوتاه ۲ تا ۵ دقیقه‌ای تولید و در ایام هفته دفاع مقدس از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار