چهل‌سالگی سرو/ سرلشکر باقری در آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت:

خبرگزاری دفاع مقدس گام‌های موفقی در جذب مخاطب برداشته است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درپی ارائه گزارش عملکرد به محضر فرمانده معظم کل قوا به اهم دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و در خصوص فعالیت «خبرگزاری دفاع مقدس» گفت: خبرگزاری دفاع مقدس توانسته است در جذب مخاطب گام‌های موفقی بردارد.
کد خبر: ۴۱۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵ - 22September 2020

خبرگزاری دفاع مقدس گام‌های موفقی در جذب مخاطب برداشته استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، روز گذشته همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس و در آیین تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که به‌صورت سراسری و در ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، طی سخنانی و درپی ارائه گزارش عملکرد به محضر فرمانده معظم کل قوا، به اهم دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و در خصوص فعالیت «خبرگزاری دفاع مقدس» اظهار داشت: برای ارتباط بیشتر با مخاطبان و علاقمندان حوزه دفاع مقدس اقدام به راه‌اندازی خبرگزاری دفاع مقدس با ۳۰ شعبه در سراسر کشور کردیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس توانسته است در جذب مخاطب گام‌های موفقی بردارد به آمار مخاطبان این خبرگزاری اشاره افزود: افزایش بازدیدکنندگان از ۴۹ میلیون بازدید کننده در سال ۱۳۹۵ به ۷۵ میلیون بازدیدکننده در سال ۱۳۹۸ از دستاورد‌های این خبرگزاری است.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این آمار در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۰ میلیون بازدید کننده خواهد رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها