مدیر رادیو اربعین:

«رادیو اربعین» نخستین رادیوی ۲۴ ساعته تصویری رسانه ملی

حامد فاتحی گفت: رادیو اربعین به عنوان نخستین رادیوی تصویری 24 ساعته رسانه ملی از طریق نرم افزار کاربردی «ایران صدا» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
کد خبر: ۴۱۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ - 21September 2020

«رادیو اربعین» نخستین رادیوی ۲۴ ساعته تصویری رسانه ملیبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حامد فاتحی مدیر این شبکه رادیویی با اعلام این خبر گفت: همزمان با راه‌اندازی رادیو اربعین 99، ایده تصویری شدن این رادیو را مطرح و مراحل اجرایی آن را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: به همت و پشتیبانی شبانه روزی اداره کل فنی معاونت صدا در کمتر از یک روز تجهیزات تصویری در استودیو پخش ساختمان شیشه‌ای راه اندازی و عوامل اجرایی را پای کار آوردند و درگاه انتشار ایران صدا در اختیار قرار گرفت.

فاتحی گفت: با این اتفاق مبارک، علاقمندان پر مخاطب‌ترین رادیو مناسبتی در آستانه اربعین حسینی، می‌توانند این شبکه را علاوه بر دریافت از طریق گیرنده‌های رادیویی و رادیونما، برای نخستین بار بصورت تصویری و 24 ساعته از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا و همچنین از طریق نرم افزار و تارنمای «هیات آنلاین» و نیز تارنمای «تکیه» دنبال کنند، که از همت این عزیزان هم سپاسگزاریم .

وی ادامه داد: بر این اساس تارنمای پخش زنده تصویری رادیو اربعین با آدرس RadioArbaeen.ir در اختیار مخاطبان رسانه ملی قرار گرفته است.

هم اکنون علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های https://b2n.ir/971579 و https://tekye.net/live/2565 و هم نسبت به تماشای این رادیو به صورت تصویری اقدام کنند.

پخش زنده صوتی رادیو اربعین هم به آدرس https://b2n.ir/475186 راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار