مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

آمادگی تولید و انتشار محتوای خبری و فرهنگی دفاع مقدس در بستر فضای مجازی

عبدالامیر عریضاوی گفت: با توجه به بحران کرونا در شهرستان، همکاران ما در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر نسبت به تهیه، تولید و انتشار محتوای خبری و فرهنگی حوزه دفاع مقدس در بستر فضای مجازی آمادگی دارند.
کد خبر: ۴۱۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ - 22September 2020

آمادگی تولید و انتشار محتوای خبری و فرهنگی دفاع مقدس در بستر فضای مجازی

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در جمع اهالی رسانه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در ۳۱ شهریور نخستین روز هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور از پیشکسوتان و خادمان حوزه سلامت در اداره بندر و دریانوردی، هیات رزمندگان، آموزش و پرورش و شرکت نفت و گاز اروندان تجلیل شد.

وی افزود: نهضت جهاد و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق هدف توسط بسیج سازندگی و نهضت روشنگری باعنوان تبیین نهضت عاشورا در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر گفت: اجرای تئاتر خیابانی با محوریت شهدای جامعه پزشکی، فراخوان مسابقه خاطره نویسی چهل مکان، چهل خاطره و چهل رویداد، برگزاری نمایشگاه مجازی دفاع مقدس با محوریت عکس، شرح عملیات و معرفی دستاوردهای دفاع مقدس در بعد دانشجویی و غیردانشجویی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در خرمشهر است.

عریضاوی به برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: ساخت مستند گردان ۱۵۱ پادگان دژ خرمشهر برای شبکه خبر و ارسال کلیپ و اعزام راویان مبلغ و مبلغه به مساجد، حسینیه‌ها، مراکز فرهنگی و مدارس برای تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس و رشادت رزمندگان در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته یادواره‌های شهدای پادگان دژ، شهید جهان‌آرا با موضوع آخرین پرواز، یادواره شهدای کارمند و کارگر، یادواره شهدای خرمشهر هر حوزه یک شهید در بستر فضای مجازی، همایش اسوه‌های صبر و مقاومت و همایش تجلیل از شیوخ و سران طوایف رزمنده دفاع مقدس نیز در طول این هفته برگزار می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر از فعالیت این مرکز در فضای مجازی نیز خبر داد و گفت: با توجه به بحران کرونا در شهرستان، همکاران ما در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر نسبت به تهیه، تولید و انتشار محتوای خبری و فرهنگی حوزه دفاع مقدس در بستر فضای مجازی آمادگی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها