یادداشت/ محمدکاظم تقوی

پلیس در تراز انقلاب اسلامی، پرچمدار دفاع مقدس

پليس در تراز انقلاب اسلامی، پرچمدار دفاع مقدس در دفاع از ولايت و امنيت كشور است.
کد خبر: ۴۱۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹ - 22September 2020

گروه استان‌های دفاع‌پرس – سردار «محمدکاظم تقوی»؛ فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در يادداشتی، پليس در تراز انقلاب اسلامی را پرچمدار اين جهاد بزرگ در دفاع از ولايت و امنيت كشور دانست که متن کامل این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:

در قاموس حماسه آفريني‌های ملت آزاده و مسلمان ايران صحنه‌های بي‌شماری از رشادت و ازخودگذشتگي پاكجانان وارسته جاودانه مانده‌اند اما قيام مردم عليه نظام ستمشاهی طاغوت به رهبری معمار كبير انقلاب اسلامی و پس از آن لبيك به فرمان امام خميني(ره) برای حضور در عرصه دفاع از خاك وطن در برابر تجاوز دشمن بعثی حماسه‌ای بود كه در امتدا نهضت عاشورایی امام حسين(ع) خلق شد.

اين حماسه بر تارك تاريخ كشورمان تا ابد پرفروغ می‌ماند و دفاع مقدس كه با خون پاك و مطهر شهدا، از خودگذشتگی جانبازان و آزادگان و حضور جانانه يك ملت در برابر جنگ ابرقدرت‌های دنيا با ايران درس مقاومت و ايثار به آزادگان جهان داد و موج بيداری به وجود آورد مايه عزت و افتخار اين ملت و اين سرزمين و جهان اسلام شده است.

هشت سال دفاع مقدس، حماسه سرنوشت ملت، آزمونی الهی و معياری برای نمايش عزم و قدرت ايمان در برابر كفر بود كه ملت ايران را به خودباوری رساند و جلوه‌های ماندگار، غرورآفرين و عزتمند خلق كرد.

جوانان اين مرز و بوم، شيرزنان و جوان مردانی كه سينه‌ی سوخته دزفول، حاج عمران، دوكوهه، خرمشهر و اهواز و آبادان و سرتاسر اين خاك و كشور اسلامی راز و رمز عاشقی‌شان را چونان گوهری با ارزش و بی‌نظير در سينه دارد هشت سال پرچم دار ولايت بودند و از جان و مال و هستی و وجود گذشتند و برای جهانيان الگو و اسوه صبر و مقاومت و ايثار و جهاد در راه خدا شدند.

دفاع مقدس پس از 8 سال افتخارآفرينی در قاموس حماسه‌سازی ملت با هجمه‌های دشمنان قسم خورده كه بازنده ميدان رزم و شكست خورده جبهه‌های حق عليه باطل بودند وارد فراز و نشيب‌های بی‌شماری شد و با تهاجم فرهنگی، تحريم‌های ظالمانه، فتنه‌گری‌های معاندانه و دشمنی مغرضانه بارها و بارها مردم هميشه در صحنه كشورمان را در آزمون‌هایی سخت، پيروز ميدان كرد.

استكبار و ايادی ياوه‌گو هر روز گزينه‌های تهديد و تحريم را عليه ملت ايران اسلامی مطرح كردند و زخم خورده از شكست‌های پی‌در‌پی وارد ميدان جنگ نرم شدند.

اينك، ملت ما و مردم ما همچنان در ميدان دفاع مقدس حضور دارند و با مقاومت و استقامت و صبر و بردباری خود به مقتدا و رهبر فرزانه‌شان كه شجاع و دلير و مدبر و مقتدر است اقتدا كرده‌اند.

ملت با آگاهی و بصيرت نقشه‌های دشمنان را يكی پس از ديگری خنثی و پشت سر رهبر خود ايستاده‌اند و اين وحدت و ايستادگی، ترس و رعب و وحشتی بر پيكره استبداد ظالم و استكبار غاصب انداخته كه لحظه‌های آرامش را از آنان گرفته است.

خادمان نظم و امنيت كشور و سربازان ولايت در نيروی انتظامی كه به فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجاهدان في سبيل الله هستند پرصلابت و استوار در سنگر دفاع مقدس حضور دارند و اين پاسداری از حريم مقدس كشور و ولايت فقيه، افتخارآفرينی‌های زيادی را برای پليس در تراز انقلاب اسلامي به وجود آوره است.

رزمندگان جان بركف نيروی انتظامی در اين جهاد بزرگ رأفت و مهربانی برای مردم، اقتدار و قاطعيت برای برهم‌زنندگان نظم و امنيت عمومی و ايثار و اخلاص برای خدمت‌رسانی به كشور را در تداوم مسير دفاع مقدس، سرمشق دفتر عشق و ارادت خود به فرمانده معظم كل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالي) و مردم قدرشناس كشورمان كرده‌اند و در اين مسير مقدس لاله‌های سرخ شهادت را نثار انقلاب و نظام مقدس اسلامی كرده‌اند.

با گرامی‌داشت ياد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و تمنای شفاعت از امام شهدا، شهيدان جنگ تحميلی و شهدای مدافع حرم و شهدای نيروی انتظامی اميدواريم به بركت اين عزت و افتخار بتوانيم پاسدار واقعی حرمت ولايت و سرباز حريم امنيت كشور و خادم همراه مردم عزيزمان باشيم.

در پايان آنچه هميشه بايد مورد توجه و نقشه راه‌مان باشد را يادآوری می‌‌كنيم، پيام شهدا را هر روز برای خود مرور كنيم و در راه و مسير آن‌ها قرار گيريم و از خداوند بخواهيم كه رهرو صراط مستقيم باشيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار