چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه کربلای مازندران:

دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایت‌مداری را در نهان ما تقویت می‌کند

سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» گفت: به عنوان سرباز ولایت وظیفه داریم که در خدمت خانواده‌های معظم شهدا باشیم فلذا دیدار با آنها، روحیه ولایت‌مداری و دفاع از کشور را در نهان ما تقویت می‌کند.
کد خبر: ۴۱۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در دیدار با خانواده شهیدد ییلاقی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا، مایه عزت، اقتدار و سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: نظام اسلامی مدیون خون‌های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است فلذا خانواده‌های معظم شهدا، الگوی صبر، ایثار و استقامت هستند.

دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایت‌مداری و دفاع از کشور را در نهان ما تقویت می‌کند

وی تصریح کرد: این وظیفه بعنوان سرباز ولایت بر دوشمان است که در خدمت خانواده‌های معظم شهدا باشیم فلذا دیدار با آنها، روحیه ولایت‌مداری و دفاع از کشور را در نهان ما تقویت می‌کند.

سرهنگ مسلمی در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات مردم توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یکی از دغدغه‌های ما محسوب می‌شود، اظهار کرد: هر کجا مردم عزیز ما به مشکل برخورد کردند سپاه باتمام قدرت خود ورود پیدا کرد و توانست دردی از دردهای مردم را کمتر کند؛ ناگفته نماند ما هم معصوم نیستیم منتها شرایط کاری اقتضا می‌کند همه جا فریادرس مردم عزیز باشیم چرا که هر چه داریم متعلق به همین مردم است و خادمی برای ولی نعمتان انقلاب برای ما در مجموعه سپاه، افتخار است.

دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایت‌مداری و دفاع از کشور را در نهان ما تقویت می‌کند

وی در پایان گفت: این دیدارها باعث می‌شود که ما در آرامش، امنیت و عزت زندگی کنیم.

در این دیدار سرهنگ «حسن پورقربان» فرمانده سپاه شهرستان بهشهر و جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند.

دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایت‌مداری و دفاع از کشور را در نهان ما تقویت می‌کند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار