چهل‌سالگی سرو/ به مناسبت هفته دفاع‌مقدس صورت گرفت؛

نواختن زنگ مقاومت و ایثار در زابل

مراسم زنگ مقاومت و ایثار در دبستان شهید «ابوالفضل محمدقاسمی» با حضور مسئولین در زابل برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ - 22September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم نواختن زنگ مقاومت و ایثار در دبستان شهید «ابوالفضل محمدقاسمی» با حضور مسئولین در زابل برگزار شد.

در این مراسم «غلامرضا گنجی» فرماندار ویژه شهرستان زابل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس ما به گفته حضرت امام یک دانشگاه بود.

گنجی با اشاره به صحبت های دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند جنگی به ما تحمیل شد که تازه انقلاب ما داشت شکل میگرفت و نیروهای مسلح ما به صورت کامل تشکیل نشده بود، ارتش در آن زمان تازه از بند طاغوت آزاد شده بود و سلاح‌های خاصی هم در اختیار نداشت. سپاه پاسداران هم تازه یک سال بود که از تاسیس آن می‌گذشت جنگی را بر ما همه جهان تحمیل کردند که می خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی ما را از پا در آورند.

 فرماندار ویژه شهرستان زابل ادامه داد: امروز ما با تحریم های زیادی روبرو هستیم ولی به برکت دفاع مقدس و ایستادگی ما در برابر ظلم امروز به دستاوردهای خیلی مهمی دست یافته‌ایم همانند ساخت موشک های دوربرد قرار دادن ماهواره در فضا که اینها همه یکی از آثار و برکات دفاع مقدس است.

وی در پایان با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز و معلم سیستان با همراهی سایر مسئولین زنگ مقاومت و ایثار را به صدا در آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها