چهل‌سالگی سرو/ استاندار کرمان:

دفاع مقدس، هویت اسلامی انسانی کشور ما را نشان داد

استاندار کرمان گفت: هشت سال دفاع مقدس، هویت اسلامی، انسانی و فرهنگی کشور ما را نشان داد و به جهانیان معرفی کرد.
کد خبر: ۴۱۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ - 22September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امروز «محمدجواد فدایی» استاندار کرمان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه تامین مسکن و اشتغال ایثارگران اظهار داشت: دفاع مقدس، هویت اسلامی، انسانی و فرهنگی کشور ما را نشان داد و به جهانیان معرفی کرد.

وی گفت: قرار است اقدامات خوبی برای خدمت به خانواده معظم  ایثارگران آغاز شود و امروز دو تفاهمنامه به جهت کمک به حل مشکلات مسکن و اشتغال فرزندان عزیز ایثارگران خواهیم داشت.

فدایی گفت: همه مدیران و کسانی که در این تفاهمنامه سهم دارند، وقتی این محقق می‌شود که اعتقاد و باور داشته باشیم که وظیفه ما خدمت و رسیدگی به مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه باور و توجه  ویژه به جایگاه و منزلت خانواده معظم ایثارگران اهمیت بسیار دارد ادامه داد: رزمندگان و شهدای ما، شجاعت، شهامت و دلسوزی بیشتری نسبت به دیگران برای حفظ اسلام انقلاب اسلام و نظام اسلامی داشتند و باتوجه به جایگاه والایی که دارند، ما وظیفه داریم  خدمت به این عزیزان را در اولویت داشته باشیم.

امروز در حسینیه شهدا واقع در گلزار شهدا کرمان، تفاهمنامه تامین زمین، ساخت مسکن برای ۲ هزار ایثارگر، ساماندهی، اشتغال و کارآفرینی برای ۱۲۰۰ ایثارگر، ساماندهی گلزارهای کمتر از ۱۰ مزار مطهر شهدا به امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار کرمان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار