فرمانده سپاه خاش:

نیروهای مسلح با ویژگی ولایتمداری از مرزها صیانت می‌کنند

سرهنگ «علی ثمره حسینی» گفت: نیروهای مسلح پرتوان، مقتدر و همیشه در صحنه با ویژگی ولایت‌مداری و روحیه انقلابی و استکبارستیزی از مرزهای میهن و ارزش های والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ - 22September 2020

نیروهای مسلح با ویژگی ولایتمداری از مرزها و ارزش های میهن اسلامی صیانت می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه خاش در نشست بصیرتی سربازان سپاه شهرستان خاش ویژه پاسداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی با شایستگی تمام در کنار ملت شهیدپرور، مومن و شجاع ایران سربلند توانستند با دشمنان شرقی و غربی و داخلی و خارجی مقابله و ظفرمندانه بر آنان چیره شوند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی عرصه‌ای پر افتخار برای نمایش قدرت دفاعی و رزمی رزمندگان سلحشور ارتش و سپاه و نیروهای مردمی بود که جانانه در صحنه ماندند و با نثار خون و جان خود برای اسلام و میهن عزت کسب کردند.

ثمره حسینی ادامه داد: هم اینک نیز بعد از گذشت چهار دهه از آن دوران دشوار نیروهای مسلح غیور با همراهی و حمایت مردم عزیز ایران حافظ دستاوردهای کشور هستند و به متجاوزان و زورگویان هشدار می دهند که اگر دست از پا خطا کنند با شدیدترین وجه ممکن مجازات می شوند.

محمدشریف قربانی از نیروهای بسیجی و از رزمندگان و راویان دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و در پایان مراسم مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز به مناسبت روز سرباز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار