چهل‌سالگی سرو/

نواختن زنگ «مهر و مقاومت» در کوهدشت

زنگ «مهر و مقاومت» با حضور امام جمعه کوهدشت، فرماندار، فرمانده سپاه، سرپرست اداره آموزش و پرورش کوهدشت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در مدرسه پسرانه شاهد کوهدشت، به نمایندگی از سایر مدارس نواخته شد.
کد خبر: ۴۱۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور امام جمعه کوهدشت، فرماندار، فرمانده سپاه، سرپرست اداره آموزش و پرورش کوهدشت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در مدرسه پسرانه شاهد کوهدشت، به نمایندگی از سایر مدارس، زنگ «مهر و مقاومت» نواخته شد.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با رهبری حضرت امام خمینی(ره) ملت ایران از زیر چکمه جنایتکاران آزاد شد و با تکیه بر قدرت الهی، روحیه استقامت و ایستادگی رزمندگان و همچنین با دستان خالی، دشمنان را در دوران جنگ تحمیلی شکست دادند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت در جامعه، افزود: دشمنان در صدد ضربه زدن به مسیرهای رشد کشور هستند تا اینکه از علم و پیشرفت عقب بمانیم، در حالی که شهدا با خون خود مشق عزت را تقریر نموده و کشور را به قله های رفیع رساندند.

امام‌ جمعه کوهدشت با اشاره به جنایت آمریکا در قتل عام انسان‌های بی‌گناه در جهان، عنوان کرد: ملت ایران با رشادت، استقامت و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در برابر این جنایتکاران به پیروزی های بزرگی رسیده‌اند، به طوری که همچنان با سرعت در حال پیشروی هستیم.

در حاشیه این مراسم از بهرام محمدی فرهنگی بازنشسته که از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار