چهل سالگی سرو/

نصب تمثال 35 شهید در منطقه 19 همزمان با هفته دفاع مقدس

فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه 19 از نصب تمثال 35 شهید در معابر و محدوده سکونت شهدای منطقه همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ - 22September 2020

نصب تمثال 35 شهید در منطقه 19 همزمان با هفته دفاع مقدسبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محمد هوشنگی به اهمیت حفظ و انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده اشاره کرد و  اظهار داشت: در همین راستا با نصب 35 تابلوی تمثال جدید در منطقه، شمار تابلوهای نصب شده در سال جاری به بیش از 80 تمثال می رسد.

او همچنین به اجرای برنامه بازدید از خانواده شهدا به مناسبت این هفته اشاره کرد و افزود: این برنامه با حضور شهرداران نواحی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از صبر و استقامت خانواده معزز آنان در نواحی انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با معرفی کتاب «حکایت زمستان» نوشته سعید عاکف و نامگذاری پایگاه مقاومت بسیج شهرداری منطقه و پایگاه های مستقر در شهرداری نواحی به نام شهدای شاخص ناحیه از دیگر اقداماتی است که در طول این هفته اجرا خواهد شد.

هوشنگی با اشاره به آماده سازی نمای بصری منطقه به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در همین راستا ضمن اکران بنرهای مناسبتی این هفته و فضاسازی محیطی، نمایشگاهی از تصاویر شهدای دفاع مقدس در ورودی ساختمان ستادی منطقه برپا شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار