اقدامات مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا هیچ‌گونه مبنای حقوقی ندارد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه اخیر اتحادیه اروپا در رابطه با مسائل داخلی کشورمان از هیچ ارزش خاصی برخورد نبوده و البته مبنای حقوقی هم ندارد.
کد خبر: ۴۱۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 22September 2020

اقدامات مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا هیچ‌گونه مبنای حقوقی نداردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به بیانیه مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا در خصوص مسائل جمهوری اسلامی، اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا و اروپایی‌ها در خصوص مسائل داخی کشورمان مسبوق به سابقه بوده و همواره این مواضع به بهانه‌های گوناگون که البته هیچ‌گونه مبنای حقوقی هم ندارند وجود داشته است.

وی در ادامه افزود: کشورهای اروپایی با این اقدامات بیشتر به دنبال سیاسی‌کاری هستند و به سبب اینکه جمهوری اسلامی را تحت فشارهای خودشان قرار دهند دست به چنین اقداماتی می‌زنند و ناگفته نماند که طرح چنین مسائلی برای ما نیز اهمیت خاصی ندارند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس تاکید کرد: دولت‌های اروپایی و آمریکا جز کشورهایی محسوب می‌شوند که نقض کننده حقوق بشر هستند و در بسیاری از موارد نیز به ویژه جنگ تحمیلی با حمایت‌هایشان از صدام و ... این مسئله مبرهن بوده؛ فلذا صحبت‌های این کشورها در رابطه با حقوق بشر برخورد دوگانه، دروغین و سیاسی‌کاری است.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: دستگاه قضایی جمهوری اسلامی طبق رویکردهای خود که روشن و آشکار هم هستند در مسائل گوناگون اقدامات خود را انجام می‌دهد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها