دفاع مقدس نشان داد با وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی کشاند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دوران دفاع مقدس نشان داد با داشتن پشتوانه الهی، مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.
کد خبر: ۴۱۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ - 22September 2020

دفاع مقدس نشان داد با وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی کشاندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، بر تداوم راه شهدا، جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی تاکید کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه در هم تنیده‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می‌تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد. امام خامنه‌ای

دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشورمان است که آموزه‌ها و پیام‌های ارزشمند آن همچون گنجینه‌ای گران‌بها در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی زندگی شخصی یکایک مردم ایران زمین راهگشا است و می‌توان از آن بهره برد.

این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از اسلام و قرآن کریم و این سرزمین است. روزهایی که ایثار و شجاعت های جوانان برومند، انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه الهی، مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این مناسبت بزرگ را به تمامی امت اسلامی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای همگان توفیق گام گذاشتن در راه شهداء، پیروی از آرمان‌های امام (ره) و سربلندی ایران عزیز را خواهانم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها