فرمانده سپاه جلفا؛

پیروزی در دفاع مقدس را مدیون امام راحل هستیم

سرهنگ «شریفی» گفت: مدیریت استراتژیک و کلان امام راحل نقش موثری در اداره جنگ تحمیلی داشت و همه پیروزی‌ها را مدیون امام راحل هستیم.
کد خبر: ۴۱۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «خلیل شریفی»، فرمانده سپاه جلفا در آیین تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران جلفا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: با استفاده از تجربیات دفاع مقدس و خلاقیت و استعدادهای متخصصان جوان به نوآوری های مختلفی در کلیه زمینه های دفاعی و نظامی دست یافته ایم که ریشه این ابتکارات، خودباوری ملت انقلابی ایران است.

وی یکی از علل اصلی پیروزی رزمندگان سپاه اسلام در دوران دفاع مقدس را رهبری حکیمانه و پیامبرگونه امام امت دانست و افزود: مدیریت استراتژیک و کلان امام راحل نقش موثری در اداره جنگ تحمیلی داشت و همه پیروزی‌ها را مدیون امام راحل هستیم.

شریفی اضافه کرد: علیرغم اینکه ایران اسلامی در زمان شروع جنگ از نظر تسلیحاتی و امکانات در سطح پایین تری از دشمن قرار داشت و با توجه به تا دندان مسلح بودن دشمن و با پشتیبانی بیش از 40 کشور جهان، با عنایات خداوند متعال و با رشادت و جانفشانی های رزمندگان غیور اسلام و امدادهای غیبی باعث شد که ایران سربلند و با اقتدار و عزت در این جنگ به پیروزی برسد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان تاکید گرد: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس باید ویژگی‌ها و ارزش های کسب شده آن دوران بازخوانی شده و در جامعه اسلامی نهادینه شود چراکه عوامل پیروزی رزمندگان اسلامی در این دوران تضمین کننده سعادت کامل و واقعی جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها