آیت‌الله سعیدی:

شهدا موجب سرافرازی ایران اسلامی هستند/ خدمت به مردم مصداق شعار مرگ بر آمریکاست

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: شهدای والامقام ایران اسلامی را بر قله‌ای بردند که در تاریخ چند صد سال اخیر بی‌نظیر بود و دشمنان را مایوس کرد.
کد خبر: ۴۱۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ - 22September 2020

شهدا موجب سرافرازی ایران اسلامی هستند/ خدمت به مردم مصداق شعار مرگ بر آمریکاستبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان قم، امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح هفت پروژه بزرگ شهری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را باید در ذهن، وجود و زندگی‌مان در هر شرایط پاس بداریم، چراکه شهدا در شرایط بسیار سختی این پیروزی را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ایران اسلامی را بر قله‌ای بردند که در تاریخ چند صد سال اخیر بی‌نظیر بود، افزود: جنگی بر ما تحمیل شد، ولی ما نه تنها چیزی را از دست ندادیم بلکه دشمنان را مأیوس کردیم و این کار بسیار بزرگی بود.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه در مسیر کار‌ها یکی نیت و دیگر پشتوانه مهم است، ابراز کرد: ورود ما به کار‌ها باید با نیت الهی باشد و در این صورت دیگر مشکلات و سختی‌ها ما را ناامید نمی‌کند.

وی با بیان اینکه طریق هدایت وحشت ندارد و وقتی در شاهراه و بزرگراه قرار می‌گیریم دیگر از چیزی نخواهیم ترسید، یادآور شد: اگر اتکا به خدا داشته باشیم و به استعداد‌های درونی کشور تکیه کنیم دیگر نباید از چیزی بترسیم.

نماینده، ولی فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: در کشور هر جایی که دست مردم در کار باشد وضعیت بسیار عالی حکم‌فرماست و هر جا که به مردم اتکا کرده‌ایم توانسته‌ایم مشکلات را حل کنیم و با مشکلی روبه‌رو نبوده‌ایم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: ما اگر می‌گوییم مرگ بر آمریکا منظورمان نفی این رژیم زورگوست و مرگ بر آمریکای عملی همین خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمت به مردم در شرایط تحریم مصداق مرگ بر آمریکاست، گفت: تا وقتی توکل ما بر خدا و مسیر ما مسیر هدایت باشد می‌توانیم به‌خوبی کار‌ها را پیش ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها