چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان:

خانواده‌های شهدا حافظان فرهنگ ایثار و شهادت هستند

«احمد حسین فتایی» گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران حافظان و پاسداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند و خدمت به آنها خدمت به شهدا است.
کد خبر: ۴۱۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ - 23September 2020

خانواده‌های شهداء حافظان فرهنگ ایثار و شهادت هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، در راستای اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» با حضور «احمد حسین فتایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و «سید حسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید لرستان و برخی دیگر از مسئولان، از خانواده شهید والامقام «علی محمد دهقانکار» تجلیل شد.

احمد حسین فتایی در این مراسم، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، اظهار داشت: شهید دهقانکار از کارکنان خدوم مجموعه اداره کل بود که سال‌ها به اصحاب فرهنگ و هنر استان صادقانه خدمت کرد.

وی افزود: امروز نیز فرزندان ایشان «ایوب و سیاوش دهقانکار» ضمن خدمت‌رسانی به جامعه فرهنگ و هنر، یاد و خاطره این شهید را زنده نگه داشته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران حافظان و پاسداران فرهنگ ایثار و شهادت اند و خدمت به ایشان خدمت به شهدا است.

حسین نازاریان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این مراسم گفت: تجلیل از مادران، همسران و فرزندان شهید، یکی از مهمترین وظایف فرهنگی دستگاه‌های انقلابی از جمله بنیاد شهید است و ما با تمام توان در خدمت آنها هستیم.

«علی محمد دهقانکار» از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در جریان بمباران هوایی خرم آباد و در حین خدمت به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها